Šest grešaka koje trebate izbjeći prilikom građenja brenda

Šest grešaka koje trebate izbjeći prilikom građenja brenda

Svi preduzetnici bi trebali znati za najčešće greške prilikom kreiranja brenda.

Da biste svoj proizvod uspješno pohranili u svijest potrošača potrebne su Vam dobre marketinške vještine, naporan rad i malo sreće. Naravno, finansije se podrazumijevaju. U nastavku Vam prezentiramo šest grešaka koje morate spretno izbjeći prilikom brendiranja ukoliko ne želite bacati svoj novac.

Orijentiranost ka kupcu nije uvijek dobar put

Uzmite u obzir da će većina Vaših konkurenata biti orijentirana ka kupcima i njihovim željama. I šta se onda događa? Sve kompanije imaju gotovo identičnu ponudu proizvoda. Stoga, analizirajte Vaše poslovne rivale i ono šta oni nude. Umjesto da slijedite želje potrošača, pokušajte im dati nešto novo. Tako ćete izdvojiti Vaše preduzeće iz mase kompanija koje donose jednu te istu uslugu ili proizvod.

Niste odredili svoj fokus

Svaki uspješan brend fokusiran je na određenu grupu potrošača. To može podrazumijevati njihov društveni položaj, starost i obrazovanje. Slično tome, brend mora biti fokusiran na određenu vrijednost ili vrijednosti koje donose autentičnost. Usredsredite se na jedinstvenost Vašeg brenda i ponudite je Vašim potencijalnim kupcima.

Smisliti naziv nije sav posao

Mnogi preduzetnici razmišljaju kako će egzotično i originalno ime zaintrigirati maštu potrošača koji će zbog toga kupiti njihov proizvod. Radi se o naivnoj pretpostavci. Ukoliko nemate pažljivo osmišljenu marketing strategiju, sve pada u vodu.

Loša vizuelizacija

Razmislite, svi uspješni brendovi imaju odlične vizuelizacije koje na poseban način reprezentiraju iskustvo koje brend donosi. Kvalitet prije svega moraju pratiti dobar logo i slogan koji predstavljaju vrijednosti Vašeg brenda.

Razmišljanje kako će brend brzo „uzletjeti“

Ovakvo razmišljanje ispraznit će Vam džepove. Mnogo novca ćete uložiti u oglašavanje ne biste li što prije stvorili svijest o svom brendu. Greška! Prvo morate etablirati Vaš brend PR aktivnostima, a tek nakon toga agresivnije koristiti oglašavanje.

Želja za stvaranjem više brendova

Ne žurite, pobrinite se prvo da arhivirate u svijest potrošača sliku i priču o jednom brendu. Ukoliko to pokušavate napraviti sa serijom proizvoda, imate mnogo manje šanse za uspjeh.

www.entrepreneur.com

O autoru

Srodni članci