Posao se najviše traži putem prenosnih uređaja

Posao se najviše traži putem prenosnih uređaja

Globalno istraživanje kompanije ManpowerGroup Solutions je pokazalo da ljudi koji traže posao najčešće to rade putem prenosnih uređaja, odnosno mobitela i tablet računara. Uz to, više od polovine kandidata, njih 52 posto, želi imati posebnu aplikaciju na svom pametnom telefonu putem koje će pretraživati ponude za zaposlenje.

Istraživanje je obuhvatilo 14.000 trenutno zaposlenih ljudi, u dobi od 18 do 65 godina starosti, u 19 zemalja iz cijeloga svijeta, koje se smatraju poželjnijima za zapošljavanje. Ono je ujedno pokazalo kako primjena tehnologija u zapošljavanju znatno zaostaje za nivoom njene primjene u svakodnevnom životu.

Očekivanja ljudi koji traže posao više su vođena onim što vide u aplikacijama za upoznavanje, nego onim na što danas nalaze kod poslodavaca i na specijaliziranim portalima tokom traženja zaposlenja. Uz to, način na koji kandidati za posao koriste aplikacije i kako zamišljaju razgovor za posao ovisi o dobu, spolu i zemlji u kojoj žive.

„Milenijalci imaju aplikaciju za sve. To su njihovi alati za snalaženje u svijetu u kojem žive, a potraga za zaposlenjem samo je jedna stvar u svemu tome. Muškarci su skloniji intervjuu putem video konferencijskih aplikacija od žena, čak dvije trećine su tome nesklone, a specijalizirane mobilne aplikacije za pretraživanje oglasa za posao traženije su u manje razvijenim zemljama nego u razvijenijima“, pojašnjava direktor kompanije ManpowerGroup Hrvatska Nebojša Biškup.

U 19 zemalja u kojima je sprovedeno istraživanje zanimanje kandidata za aplikacije kojima mogu pretraživati oglase za posao vidno varira. Tako primjera radi najviše ljudi koji žele takve aplikacije nalazi se u Kostariki (76%), Peruu (74%), Meksiku (71%), Panami (71%), Indiji i Kolumbiji (70%).

Na drugom kraju spektra, među zemljama u kojima ima najmanje kandidata koji žele imati aplikaciju za pretraživanje oglasa za posao našli su se Japan (23%) i Njemačka (29%). 45 posto direktora ljudskih resursa smatra ulaganja u tehnologije kojima se koriste kandidati za posao područjem u koje će najvjerovatnije u skorije vrijeme uložiti novac.

 

Agencije/L.Đ

O autoru

Srodni članci