Bosch utire nove puteve u području mobilnosti i zaštite okoliša

Bosch utire nove puteve u području mobilnosti i zaštite okoliša

Bosch želi i dalje rasti u 2018. godini, unatoč zahtjevnom ekonomskom okruženju, a nakon ostvarivanja rekordnih rezultata u 2017. godini te uzimajući u obzir ekonomske i geopolitičke rizike, Grupa Bosch očekuje da će prihod od prodaje u 2018. godini porasti za 2 do 3 posto.

Prihod od prodaje koji je firma ostvarila u prva tri mjeseca izjednačio se s gornjim nivoom iz istog perioda prethodne godine, a čak se i povećao za približno 5 posto nakon prilagodbi zbog učinaka kursne razlike.

„Naša firma nema premca kada je u pitanju kombiniranje sveobuhvatne stručnosti u povezivosti s opsežnim znanjem o industriji i proizvodima. To je jedinstvena prodajna prednost Grupe Bosch”, rekao je Boschev glavni izvršni direktor dr. Volkmar Denner u svom govoru na godišnjoj konferenciji za novinare u Renningenu. Denner smatra da je poboljšanje kvaliteta života i doprinos zaštiti okoliša i klime pri vrhu Boschevih ciljeva: „Naš moto: Tehnologija za život naša je motivacija za razvoj najboljih mogućih tehnologija za zaštitu okoliša. Želimo da ljudi budu mobilni i istodobno poboljšati kvalitet zraka.”

Firma mnogo ulaže kako bi ostvarila cilj prometa koji gotovo nema emisija, a ulaže podjednako u tržišni uspjeh elektromobilnosti i u poboljšanje motora s unutrašnjim sagorijevanjem.

Bosch je došao do prekretnice u dizelskoj tehnologiji: Boschevi inženjeri su s pomoću nove Boscheve dizelske tehnologije uspjeli smanjiti emisije dušikovih oksida na jednu desetinu zakonom dopuštene granice. Testna vozila opremljena poboljšanom tehnologijom prosječno ne emitiraju više od 13 miligrama NOx po kilometru, odnosno mnogo manje od 120 miligrama koliko će biti dopušteno nakon 2020.

„Dizel ima budućnost. Ostat će ključan za rješenja mobilnosti sutrašnjice”, izjavio je Boschev glavni izvršni direktor.

Nijedna druga firma ne nudi više rješenja za povezivost koja se mogu primijeniti u stvarnom svijetu od Boscha: osim pametne mobilnosti, ona obuhvaćaju domene kao što je povezana proizvodnja (Industrija 4.0), pametni grad i pametni dom. Bosch je do sada proveo već 170 internih IoT projekata s fokusom na temeljne izazove kao što je rast populacije, urbanizacija i klimatske promjene. Firma je u 2017. prodala oko 38 miliona proizvoda koji se mogu spojiti na internet, što je otprilike 40 posto više nego u 2016. Bosch danas zapošljava više od 25.000 programskih inženjera, a njih barem 4000 je angažirano na razvijanju rješenja za internet stvari. Firma vidi sve više prilika za buduće poslovne projekte u sferi digitalizacije cijelih ekosistema. Home Connect – najveći IoT ekosistem za kućanske aparate – već je uvelo 28 partnera u branši. Aplikacija Home Connect se može upotrebljavati za upravljanje svime od aparata za kafu do mašina za veš.

Bosch, također, značajno napreduje s prelazom na automatiziranu vožnju. Firma očekuje da će već 2019. ostvariti prodaju od dvije milijarde eura u području sistema pomoći vozaču. Bosch raste brže nego tržište za koje se prognozira da će narasti 20 posto ove godine. Primjera radi, očekuje se rast prodaje Boschevih radarskih i videosenzora za 40 posto.

„Viši nivo automatizacije znači veću tehničku složenost. U budućnosti će naši kupci trebati sveobuhvatna rješenja, a ne samo određene dijelove. To je još jedno područje u kojem je naše poznavanje sistema prednost”, rekao je Denner. Oko 4000 inženjera radi za Bosch na rješenjima za automatiziranu vožnju, što je 1000 više nego lani.

O autoru

Srodni članci