Originalne reklamne poruke osvajaju ljude i otvaraju im novčanike

Originalne reklamne poruke osvajaju ljude i otvaraju im novčanike

Nezaobilazne riječi u oglašavanju su autentičnost i zanimljivost. Samo takve poruke „prolaze“ kod ljudi koji su ionako prezasićeni informacijama.

Koliko god da su kvalitetni proizvod ili usluga neke kompanije, niko za njih neće saznati ukoliko se ta kompanija ne reklamira. Oglašivačke poruke datiraju još od antičke Grčke i Rimskog carstva. Promocija proizvoda jednako je stara koliko i složenija trgovina, s tim što se njena forma mijenjala razvojem medija koji su donijeli nove i efikasnije načine ubjeđivanja ljudi da nešto kupe.

Cilj bilo koje reklamne kampanje trebao bi biti dosezanje što većeg broja ljudi unutar prethodno definirane fokus grupe. Ukoliko se pažljivo osmisli, oglašavanje može biti odlična investicija koja će pomoći preduzeću da privuče nove kupce i klijente, a samim tim će donijeti i veći profit. S druge strane, može biti i „bacanje“ novca ukoliko se olahko shvati. Svako preduzeće, nezavisno od budžeta kojim raspolaže, trebalo bi koristiti nekoliko osnovnih elemenata prilikom kreiranja reklamne poruke.

Prije svega, kompanija mora komunicirati na emocionalnom nivou i prezentirati kupcima neopipljivu vrijednost proizvoda ili usluge, nikako ne samo funkcionalnu. Naprimjer, da li proizvod evocira određenu uspomenu iz djetinjstva, da li njegova upotreba čini ljude sretnim ili sigurnim, da li im štedi dragocjeno vrijeme? Ne zaboravite da taj višak vremena koji im stvori neka kompanija podrazumijeva i više trenutaka s porodicom ili u nekoj aktivnosti koja im je važna.

Preduzetnik bi trebao podijeliti s ljudima ono zbog čega je osnovao kompaniju. Strukturu svake firme sačinjavaju određene ambicije i planovi. Potrošači bi za to trebali znati.

Nezaobilazne riječi u oglašavanju su autentičnost i zanimljivost. Samo takve poruke „prolaze“ kod ljudi. Uzmite u obzir s koliko informacija se susrećemo tokom jednog dana. Sve ono što ne „iskače“ iz šablona završit će neopaženo. Ukoliko nemate jedinstvenu ideju, oglašavanje zaista može biti besmisleno.

ads-43

Magija autentičnog oglašavanja

Reklamna kampanja američke multinacionalne korporacije Nike „Find Your Greatness“ ima sve što je potrebno da, prije svega, izgradi svijest o vrsnoći same kompanije i njenih proizvoda, i učini svoje kupce još lojalnijim. U seriji poruka korišten je nevjerovatan narativ koji demistificira uspjeh i ugled, svodeći ih na svakodnevnu ljudsku mjeru, način na koji sebe posmatramo.

Iako je Nike sponzor mnogih profesionalnih sportskih timova u čijim redovima igraju zvijezde čiji je život uronjen u blještavilo slave, većina njegovih potrošača su obični ljudi. Ova reklamna kampanja je namijenjena njima – ljudima čijoj ljubavi prema sportu ne svjedoče mase i reflektori. Američka korporacija ih je predstavila kao heroje kroz niz reklama, pokazala je kako „izvrsnost“ nije isključivo suđena nekolicini.

Radi se o pažljivo osmišljenom naglašavanju korelacije između Nike brenda i posebnosti, odnosno potencijala kojeg svaki čovjek u sebi ima.

Aviokompanija British Airways u svojoj reklamnoj kampanji „The Magic of Flying“ „igrala“ je na kartu tehnologije kojom je na zanimljiv način plasirala poruke o trenutnim letovima.

Preduzeće je izgradilo digitalne bilborde u Velikoj Britaniji na kojima prolaznici mogu gledati kratki video na kojem dijete šeta i pokazuje rukom ka nebu. Zanimljivost i jedinstvenost reklame leži u tome da kada god avion British Airwaysa leti na nebu iznad bilborda ekran simultano prezentira informacije o nazivu leta ove aviokompanije, njegovom broju i destinaciji. Posebno je simpatično to što dijete pokazuje rukom ka avionu koji u tom trenutku prelijeće bilbord i čije podatke gledaju prolaznici na ulici.

Ovom je oglašivačkom metodom British Airways izgradio snažnu vizuelnu podršku svojoj poruci koja glasi: „više letova za više destinacija”.

O autoru

Srodni članci