Aktuelno:
Nove franšize Direct Bookera u Bosni i Hercegovini

Nove franšize Direct Bookera u Bosni i Hercegovini

Direct Booker, agencija za izdavanje privatnog smještaja, koja povezuje rentijere i putnike, nastavlja da širi poslovanje – novi franšizni ugovori su potpisani za oblast Hercegovine (BiH) i Makarske. 

Za područje Makarske, primaoci Direct Booker franšize su Ana Franić i Darjan Tabori, a za BiH Dario Raič i Zvonimir Božo Kraljević. Za franšizu Raič i Kraljević su se odlučili jer su shvatili kako jedan sofisticiran sistem upravljanja privatnim smještajem, kao što je to Direct Booker, može da utječe na poboljšanje kvaliteta turističke usluge u čitavom kraju.

“Turizam u BiH posljednjih godina bilježi stalni rast te sve više privatnih iznajmljivača u tome prepoznaje priliku za dodatnu zaradu. Područje Hercegovine, na kojem ćemo raditi, izuzetno je zanimljivo zbog raznolikosti sadržaja. Hercegovina ima Neum sa sezonskim ljetnim turizmom, a tu je vjerski turizam u Međugorju, zimski turizam u Parku prirode Blidinje i Kupresu, ali i cjelogodišnji turizam u mnogim mjestima kao što su Mostar, Počitelj i drugi”, kaže Kraljević.

Njegov kolega Tabori se nadovezuje konstatacijom da vlasnici privatnog smještaja uglavnom rade sa agencijama, posebno u Međugorju. S druge strane, u Neumu se dobar dio vlasnika oglašava samostalno, ali koristeći – samo jedan kanal.

“Upravo u toj činjenici vidimo prostor za nas jer im možemo ponuditi bolji plasman smještaja – na mnogo više platformi. Sistem kakav je Direct Booker ima veliki potencijal za primjenu u Hercegovini”, kaže Raič.

Nikola Grubelić, idejni tvorac Direct Booker franšize, kaže da je 2018. godina počela dobro, kako u pogledu rezervacija, tako i u povećanju smještajnih kapaciteta koji se nalaze u njihovoj ponudi.

“Rast je veliki u obje stavke i iznosi 60 posto u odnosu na isti period prošle godine”, kaže Grubelić. Direct Booker je agencija za izdavanje privatnog smještaja, osnovana i pokrenuta u Dubrovniku. Povezuje rentijere i putnike, tako što posreduje i nudi pomoć objema stranama – od akvizicije privatnog smještaja, njegovog oglašavanja na najvećim prodajnim platformama do umrežavanja s ostalim uslužnim biznisima na određenoj destinaciji (ugostiteljima ili prevoznicima), a sve kako bi se gostu ponudila što kompletnija usluga, izvještava franchising.rs.

 

Agencije/L.Đ

O autoru

Srodni članci