Aktuelno:
Lenovo vodeći u svojoj industriji po profitabilnosti

Lenovo vodeći u svojoj industriji po profitabilnosti

Segment kompjutera i pametnih uređaja (PC and Smart Devices) ostao je vodeći u svojoj industriji po profitabilnosti, a prosječna prodajna cijena po jedinici u ovom segmentu je porasla za 7,8 posto na godišnjem nivou.

Snaga „strategije u 3 vala“ kompanije Lenovo je omogućila bržu transformaciju poslovanja u prvom kvartalu, pri čemu je ostvarena dobra profitabilnost.

Potaknut novim investicijama u zaposlenike i proizvode, segment podatkovnih centara kompanije Lenovo (DCG) predstavio je najobuhvatniju proizvodnu liniju u svojoj historiji, koja uključuje novi ThinkSystem and ThinkAgile porfelj te nastavlja izgrađivati end-to-end prodajnu organizaciju.

Također, Mobile segment kompanije Lenovo predstavio je nove proizvode predvođene mobilnim telefonom Moto Z2 Force, koji je sada dostupan kod svih velikih operatera u SAD-u.

U prvom fiskalnom kvartalu, završno s 30. julom 2017. godine, kvartalni prihod kompanije Lenovo iznosio je 10 milijardi američkih dolara, što je otprilike na istom nivou kao prethodne godine, ali i predstavlja porast od 4,5 posto u poređenju s prethodnim kvartalom. Gubitak prije oporezivanja u prvom kvartalu iznosio je 69 miliona američkih dolara, dok je neto gubitak iznosom 72 miliona dolara.

Operativna dobit je porasla za 110 miliona američkih dolara u poređenju s prethodnim kvartalom. Bruto dobit kompanije za prvi fiskalni kvartal se smanjila 11 posto na godišnjem nivou na 1,4 milijarde američkih dolara, ali je ostala na istom nivou kao u prethodnom kvartalu, uz bruto maržu od 13,6 posto. Osnovni gubitak po dionici je iznosio 0,66 američkih centi, ili 5,15 honkonških centi.

Kompanija Lenovo je predstavila svoju strategiju u 3 vala, balansirajući rast i profit PCSD segmenta, ubrzavajući poslovanje segmenata DCG i MBG, investirajući u područja nevezana uz hardver, kako bi zadovoljila savremenu tržišnu dinamiku istovremeno pozicionirajući kompaniju za dugoročni profitabilni rast. Lenovo investira u temeljne tehnologije i platforme sljedeće generacije koje će pomoći korisnicima prebaciti se u novi period interneta gdje će svi pametni uređaji biti povezanu na cloudu te pokretani umjetnom inteligencijom (AI).

Dok se Lenovo usmjerava na nove tehnologije sa svojom ‘Device + Cloud strategy’, Lenovo Capital and Investment Group (LCIG), pružalac IoT rješenja, dosegla je prvu kvartalnu prekretnicu s preko tri miliona korisnika na svojoj Global API platformi.

Uz to, kako Lenovo nastavlja s ekspanzijom svog ekosistema, LenovoID (jedinstvena identifikacija korisnika Lenovo uređaja do kojih je moguće doći direktno) dostigla je broj od 225 miliona korisnika u prvom kvartalu. Napredak koji Lenovo ostvaruje u poslovanju nevezanom za hardver, poput softvera, usluga, i big data već donosi značajne rezultate i nove korisnike.

Na trećem uzastopnom događanju Tech World održanom u Šangaju u julu, Lenovo je demonstrirao nekoliko novih potrošačkih i komercijalnih proizvoda, kao što je SmartVest daystAR. Lenovo je, također, najavio investiciju u visini od 1,2 milijarde američkih dolara u istraživanje i razvoj umjetne inteligencije te će raditi s pametnim rješenjima i partnerstvima na području proizvodnje, zdravstva i transporta.

Agencije/L.Đ

O autoru

Srodni članci