back to top

Direktor prodaje Nestlé Adriatic u BiH: Modernizacija proizvodnog procesa sa ciljem očuvanja prirodnih resursa nije trošak već ispravna investicija!

Direktor Prodaje Nestlé Adriatic U Bih: Modernizacija Proizvodnog Procesa Sa Ciljem Očuvanja Prirodnih Resursa Nije Trošak Već Ispravna Investicija!

Oslobođenje medijska grupacija u saradnji sa Kantonalnom javnom ustanovom za zaštićena prirodna područja i drugim partnerima projekta započela je finalnu realizaciju projekta kojim je promijenjen i osvježen izgled zaštićenog prirodnog područja Bentbaša. Pod sloganom “Dođoh, vidjeh, sačuvah” i “Svi na Bentbašu”  vlastitim primjerom pokazali smo kako se posvetiti zaštiti prirode, a posebno zaštićenim područjima. 

Ovim društveno odgovornim projektom, zajedno sa partnerima koji su nam pružili podršku bez koje ne bismo mogli ostvariti naše zamisli, cilj je bio potaknuti ljude na preuzimanje odgovornosti za nesavjesne postupke prema prirodi koja nas okružuje.

Jedan od partnera ovog društveno odgovornog projekta je kompanija Nestlé, svjetski lider u proizvodnji hrane i pića čija je filozofija poslovanja orjentisana ka primjeni “Zero waste to landfill”, što u praksi znači da otpad koji nastaje u njihovoj tvornici podliježe reciklaži. Koriste i obnovljive izvore energije, dok najnovija postrojenja obrađuju otpadnu vodu, a inovativna pakiranja proizvoda ne stvaraju više otpad.

Kao najveća svjetska kompanija za proizvodnju hrane i pića, Nestlé već sada poduzima značajne korake kako bi ostvario zadate ciljeve. O tom izazovu razgovarali smo sa Milanom Dukićem, direktorom prodaje Nestlé Adriatic u BiH.

-Nestlé kao najveća svjetska kompanija za proizvodnju hrane i pića, već sada poduzima niz značajnih koraka kako bi prepolovili svoje emisije stakleničkih plinova da bi do 2050. postigli nultu stopu, a sve to uz istovremeni rast poslovanja. Jedan od naših najznačajnijih uspjeha u regionu jeste postizanje Zero waste to landfill modela odnosno svijet u kojem nijedno pakovanje naših proizvoda ne završi na deponiji. U svemu tome važnu ulogu igra i lokalna zajednica koju podržavamo kroz različite projekte. S radošću smo prihvatili vaš poziv da budemo dio aktivnosti „Dođoh, vidjeh, sačuvah“, jer znamo da je Bentbaša područje koje se odlikuje visokim stepenom bioloških, geomorfoloških i hidroloških raznolikosti, te da kao takva ima svoju jedinstvenu kulturno-historijsku vrijednost na globalnom nivou. Očuvati ove prirodne ljepote, zadatak je cijelog čovječanstva i to treba biti prioritet ne samo društveno odgovornim kompanijama, već i nama kao pojedincima, kazao je Dukić. 

Ulaganje u zajednicu neizostavan je dio poslovne strategije Nestlé kompanije na šta su, kako ističe Dukić, veoma ponosni.

– Nestlé, kao najveća prehrambena kompanija na svetu, je član bh. zajednice više od 15 godina i svesni smo velike odgovornosti koju ima, kako prema lokalnim zajednicama, tako i prema planeti Zemlji. Naši globalni ciljevi se širom sveta lokalno implementiraju na jednak način. Upravo zbog toga, želimo iskoristiti svoj uticaj i prošle godine smo realizovali jednu uspješnu i danas već prepoznatljivu kampanju „Čista umjetnost“, u okviru koje su umjetnici od 250 kilograma otpadnog materijala napravili umjetnička djela. Tokom izložbe prisutni su mogli da simbolično pomognu u akciji doniranja vrtnih sadnica školama u BiH jednostavnim pritiskom na dugme tastera, pa su tako građani za manje od 12 sati osigurali da Nestlé donira 3.075 sadnica. Te sadnice sada krase oko 30 vrtova osnovnih škola u Bosni i Hercegovini. Sve to smo uradili s ciljem podizanja svijesti o važnosti očuvanja okoliša. Mi u kompaniji Nestlé  svjesni smo činjenice da pošumljavanje igra krucijalnu ulogu u hlađenju zemljine površinske kore, a da drveće služi kao prirodan katalizator CO2 gasa. Zato na globalnom nivou planiramo posaditi 20 miliona stabala svake godine u područjima odakle nabavljamo svoje sastojke. Drugim riječima, što više stabala posadimo, bliži smo našem cilju. Širom regiona organizovali smo i podržali mnoge akcije sadnje drveća, kako bi globalnu misiju pošumljavanja implementirali i na lokalnom nivou, pojašnjava Dukić.

Društveno odgovorni projekti za Nestlé su prilika da potaknu i širu društvenu zajednicu na odgovornost koju imamo prema prirodi i našoj okolini.

-Želimo da inspirišemo građane kako bi malim, svakodnevnim koracima doprineli pozitivnim ekološkim promenama. Kontinuirano educiramo i naše uposlenike o značaju očuvanja prirodne sredine, a sarađujući i sa potrošačima možemo ostvariti naš put do nulte stope emisija stakleničkih plinova. To je sveobuhvatan proces, koji započinje održivim načinom odabira sastojaka svih proizvoda, kroz saradnju sa poljoprivrednicima, dobavljačima i lokalnim zajednicama. Održivost u ovom smislu podrazumijeva brigu o ekosistemima iz kojih potiču namirnice, kao i rad na smanjenju emisije ugljen dioksida. Našim primjerom, ali i kontinuiranim edukativnim aktivnostima doprinosimo zdravijoj budućnosti, poručuje on.

Nestlé već sada poduzima značajne korake kako bi ostvario zadate ciljeve, a izazove uspješno savladavaju kroz cirkularni model poslovanja.

-Implementacija cirkularnog modela poslovanja u segmentima pakovanja, logistike, proizvodnje, kao i upravljanja otpadom i viškom hrane, dala nam je šansu da napravimo konkretne korake ka postizanju zdravije budućnosti. Jedan od koraka koji smo već poduzeli je inovacija u pakovanju, čijom reciklažom smanjujemo produkciju plastičnih pakovanja u svijetu. Tako da na tržište sve više izbacujemo funkcionalna, sigurna i ekološki prihvatljiva rješenja za ambalažu i na taj način se suočavamo sa globalnim izazovom plastičnog, ambalažnog otpada. Zato je naša vizija, „Zero waste to landfill“, odnosno svijet u kojem nijedno pakovanje naših proizvoda ne završi na deponiji, moguća.  Kako bi svojim potrošačima i trgovcima u maloprodaji ponudili proizvode najvišeg kvaliteta, prilagođavanje naših fabrika bilo je neophodno. Jedan od naših najznačajnijih uspjeha u regionu jeste postizanje Zero waste to landfill modela sa nultim odlaganjem otpada na komunalne deponije. Modernizacija proizvodnog procesa sa ciljem očuvanja prirodnih resursa nije trošak, već neophodna i jedina ispravna investicija u održivu budućnost prirode, zajednice, a time i samog poslovanja, kazao nam je Milan Dukić.

www.oslobodjenje.ba

Supported by TNT Grupacija

DRUGI UPRAVO ČITAJU