Home Generalno Svjetski standardi digitalnog marketinga na usluzi domaćim kompanijama!

Svjetski standardi digitalnog marketinga na usluzi domaćim kompanijama!

0
Svjetski standardi digitalnog marketinga na usluzi domaćim kompanijama!
()

Ako nisi na internetu, kao da ne postojiš

…i zaista je tako! U savremenom svijetu, digitalni marketing sve više postaje jedan od ključnih faktora daljnjeg razvoja modernog poslovanja. Naravno, ni našu državu nije zaobišao taj trend, koji je već sada izrastao u potrebu svakog preduzeća, bez obzira na njegovu veličinu, djelatnost i lokaciju.

Jedna od agencija koja u stopu prati aktuelna dešavanja na tom polju je Paradox Media iz Sarajeva. Mladi i kreativni ljudi koji, kako oni kažu, žive i dišu marketing, sa svojom kreativnošću i zalaganjem stvorili su agenciju svjetskih standarda u BiH.

U pitanju je marketinška agencija, koja je specijalizovana za internet oglašavanje i promociju putem društvenih mreža, ali i vođenje društvenih mreža te izradu web stranica.

Bitno je prepoznati priliku

Današnja komunikacija gotovo je nezamisliva bez interneta, jer su potrošači jednostavno “tamo”, s toga agencije ne mogu pružiti potpunu uslugu ukoliko ne razumiju taj medij, kaže Faris Biogradlić, osnivač i direktor digitalne marketing agencije Paradox Media.

Uz pravilno kreiranu marketinšku strategiju, te intenzivno mjerenje i praćenje analitike i statistike, mala i srednja preduzeća mogu znatno povećati doseg profita i to u samo nekoliko mjeseci. Ovdje nisu isključena velika preduzeća i kompanije, kojima je uz određeni budžet, samo nebo granica.

Pomoću već pomenute analitike, dobivamo detaljne informacije o tome šta vaša ciljna skupina želi ili ne želi, odnosno kako u konačnici reaguju na naše postavljene oglase. Na taj način istražujemo tržište te prilagođavamo vašu ponudu u skladu sa potražnjom.

Na društvenim mrežama se odvija život

U eri pametnih telefona, kada mnogi od nas svjesno ili nesvjesno, dobar dio svog vremena provodi na društvenim mrežama, bilo bi u najmanju ruku naivno, a da to ne iskoristimo kako bismo poboljšali svoju poziciju na tržištu.

“Svaki od tih korisnika je potencijalni klijent ili korisnik vaše usluge i proizvoda, koji čeka da ga upoznate sa onim što nudite. Također, direktna komunikacija sa potrošačima ili onima koji bi to mogli postati je od velikog značaja. Iz tog razloga tvrdimo da društvene mreže imaju itekako veliki potencijal u oglašavanju, samo ih treba znati pametno iskoristiti“ kazao nam je jedan od uposlenika  Paradox Media agencije.

Ulaganje u marketing je ključ za razvoj i uspjeh

Ukoliko želite da budete uspješni u svom poslu, onda je neizbježno da se bavite marketingom, a digitalni (online) marketing je i dalje najisplativiji i najpristupačniji način za to. Kako bi usluga ili proizvod bio uspješan, potrebno je u njega kontinuirano ulagati, što će potvrditi i vlasnici nekih od najpoznatijih brendova i kompanija.

S druge strane, iskustvo kao i sam pristup klijentu je izuzetno važan faktor za stvaranje uspješne suradnje.

“Svaki klijent je jedinstven i poseban, što iziskuje posebna znanja i vještine. Naša najveća prednost je sposobnost posmatranja na proizvod ili uslugu iz druge perspektive, odnosno iz perspektive potrošača/klijenta. Ako vjerujete uvaš proizvod ili uslugu i želite pridobiti nove kupce i suradnje, onda ne čekajte mnogo. Uložite u vaš identitet i promociju i rezultat je neizbježan”, zaključio je Biogradlić.

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovaj post.

Kako vam se ovaj post učinio korisnim ...

Pratite nas na društvenim mrežama!

Žao nam je što vam ovaj post nije bio koristan!

Poboljšajmo ovaj post!

Recite nam kako možemo poboljšati ovaj post?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here