United Group, vlasnica Telemacha i nekoliko najgledanijih televizijskih stanica u regiji, predstavlja Shoppster, integriranu internet i televizijsku trgovinu koja je trenutno dostupna u Srbiji, a od jeseni i u još nekim zemljama regiona
United Group, vodeći telekomunikacijski i medijski operater u Jugoistočnoj Evropi se, s regionalnom platformom za kupovinu preko interneta, širi na sasvim novo područje poslovanja. Od 23. jula 2020. internet trgovina Shoppster je na raspolaganju korisnicima u Srbiji, a od jeseni i u Sloveniji i još nekim zemljama. Tada će na svim tržištima biti predstavljen još jedan prodajni kanal i to vlastiti televizijski program Shoppster TV.
Više od 20 kategorija proizvoda
Shoppster će kupcima nuditi više od 20 kategorija proizvoda među kojima će biti elektronika, proizvodi za dom i vrt, alati, moda, dječija oprema i brojni drugi. Svoj će prodajni asortiman u budućnosti intenzivno širiti.
“Tako će internet trgovina zadovoljiti potrebe i najzahtjevnijih kupaca te se svojim visokim standardima kupovine porediti i s najpoznatijim svjetskim internet platformama kao što su Amazon, Wish ili poljski Alegro,” kažu u Shoppsteru.
Proizvode će predstavljati i prodavati i kroz vlastiti televizijki program gdje će, u ulozi televizijskih voditelja, poznate ličnosti voditi gledaoce kroz ponudu i proizvode brojnih robnih marki, odnosno poduzeća koja sarađuju sa Shoppsterom. Zajedno sa njima Shoppster će predstavljati i proizvode vlastite robne marke i izabrane linije proizvoda poznatih ličnosti.
Pružat će i lokalnu podršku
Osim prepoznatljivih robnih marki, Shoppster će se u velikoj mjeri fokusirati i na manje poduzetnike i proizvođače. S novom će im platformom omogućiti širenje prodaje i tako značajno podržavati lokalno gospodarstvo i predstavljati sigurnog partnera za mala i srednja poduzeća.