Razlozi zbog kojih bi se trebali oglašavati na lokalnoj televiziji

-

()

Vlasnici malih preduzeća često smatraju da je oglašavanje na TV-u izvan njihovih mogućnosti zbog cijene

Izrada reklame koja bi se mogla objaviti na lokalnoj televiziji bi mogla koštati od 500 do 2500 KM. Zatim, treba da platite najmanje nekoliko stotina maraka kako biste kupili par termina od 30 sekundi na lokalnim kanalima.

Uprkos budžetskim izazovima, korist od oglašavanja na lokalnoj televiziji može opravdati troškove mnogih malih preduzeća.

 Lokalni auditorij

Oglašavanje na lokalnoj televiziji je izvrstan način da vas mnogi čuju. Ovisno o tržištu i dobu dana, lokalni televizijski kanali mogu dostići desetine ili stotine, pa čak i milione ljudi. Morate uzeti u obzir veličinu geografskog područja koje pokriva lokalna televizija. Na primjer, prodavaonica u malom gradu može protraćiti novac na oglašavanje putem TV koja pokriva veoma širok radijus. Međutim, za prodavaonice koje su pored autobusnih ili željezničkih stanica, ciljanje na lokalno područje može uspjeti čak i na televiziji koja pokriva veliko geografsko područje.

Povezivanje sa publikom

U članku “Ad Week” iz 2009. godine, izvršni direktor Nextstar-a i predsjednik Perry Sook izjavio je da su TV – reklame najbolji način za ”povezivanje” sa lokalnim tržištem. Uz dopiranje do publike, lokalne TV – reklame lako se mogu integrisati u emisije i sadržaje koji su od lokalnog interesa. Na primjer, preduzeće se može oglašavati tokom vijesti kada će ih kupac zainteresovan za događaje u lokalnom području čuti. Možete ciljati na određene kupce na osnovu programske sheme i vrste emisije.

Ovo je primjer dobre lokalne TV reklame, sličnu možete dobiti za samo 100 eura kod TNT Grupacije.

Vaš biznis možete reklamirati putem lokalnih vijesti i dosegnuti kupce koji su zainteresirani za lokalna dešavanja. Također možete ciljati klijente ovisno o formatu TV programa i vrsti emisije.

Televizije obično imaju dobar demografski prikaz publike tijekom dana. Danas postoje i tematski TV kanali usmjereni samo određenoj publici (npr. kanali za djecu) pa je ciljano TV oglašavanje mnogo jednostavnije.

Vizuelna stimulacija

Televizijske reklame omogućavanju mnogo veći stepen kreativnosti od ostalih medija. Možete uključiti vizuelno kretanje, akciju, dijalog, zvuk, svijetla itd. Možete prikazati proizvode ili usluge pružajući potrošačima veći osjećaj poznavanja prednosti proizvoda. TV – reklama obično prikazuje priču u kojoj je potrošač i proizvod, ciljajući na način na koji proizvod može poboljšati život potrošača.

Prenosi poruku ciljanim kupcima i prikazuje kako proizvod može utjecati na njihov život. Primjer takve reklame je ovaj spot za tepih servis:

Nametljivost

Lokalna TV – reklama omogućuje preduzećima uplitanje u zabavu koju gledatelji traže. Komercijalne pauze obično se prave nekoliko puta u tipičnoj emisiji od 30 minuta.

TV publika je izložena češće reklamama nego publika ostalih medija. Slušaoci radija, na primjer, često su u automobilu kratak vremenski period, te u toku reklama prebacuju na druge kanale. Reklamni e-mailovi se lako odacuju. Čitatelji novina jednostavno mogu zaobići ili zanemariti oglase.

U nastavku pogledajte nekoliko reklama od 100 do 300 eura . Ako želite da naručite sličnu, javite se ekipi iz TNT Grupacije!

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovaj post.

Kako vam se ovaj post učinio korisnim ...

Pratite nas na društvenim mrežama!

Žao nam je što vam ovaj post nije bio koristan!

Poboljšajmo ovaj post!

Recite nam kako možemo poboljšati ovaj post?

Preuzimanje sadržaja

Preuzimanje sadržaja je dozvoljeno samo uz dodavanje link na poslovnisvijet.ba unutar preuzetog članka. Hvala.

Podijeli s prijateljima

Možda vas zanima

Punjenje Telefona i Kako Izbjeći 3 Najčešće Pogreške

Punjenje telefona je nešto najlakše što možete uraditi. Jednostavno uključite telefon u punjač, zatim punjač u zid i gotovo. Međutim održavanje vaše baterije i...

Šta je Google oglašavanje i kako funkcioniše?

Google danas predstavlja najmočniji internet pretraživač. Svi  znamo šta je Google i ne može proći jedan dan, a da ga ne upotrijebimo. Svake sekunde...

Kamatne stope – Razlika između fiksne i promjenjive?

Kamatne stope - Postupak kako izgleda obračun kamata na kredite treba znati svatko tko ima kredit. Izračun kamata na kredite se vrlo jednostavno računa. Kamata...
Razlozi zbog kojih bi se trebali oglašavati na lokalnoj televiziji