Otkrivamo tajne usješnih biznisa!

    Suzana Tihi Babić: Prije par godina mi smo birali zaposlenike, danas oni biraju nas

    Suzana Tihi Babić, direktorica Odjela upravljanja ljudskim resursima u okviru 8. Marketing summita održala je predavanje na temu značaja internog marketinga u poslovanju kompanije, naglašavajući povezanost okruženja u kojem zaposlenici rade sa rezultatima poslovanja kompanije.

    Kreiranje pozitivnog okruženja počinje kreiranjem odgovarajuće employer branding strategije, ali u praksi zaživi tek kada zaposlenici zaista žive tu strategiju i osjećaju je kao svoju. Addiko Bank Sarajevo je napravila ogromne korake u tom pravcu. Prije nekoliko godina, kao novi i nepoznat brend, mi smo birali zaposlenike i uvjeravali ih u vrijednosti na kojima zasnivamo naše poslovanje. Danas oni biraju nas, jer su čuli i vidjeli da mi istinski živimo te vrijednosti“, ističe Tihi-Babić.

    Rad na kreiranju i provođenju pozitivnog radnog okruženja je dugotrajan i svakodnevan , te zahtijeva koordinaciju više funkcija u kompaniji. Bez obzira na te napore, takvo okruženje u stvarnosti ne postoji, dok ga u praksi ne „žive“ svi zaposlenici u organizaciji.  

    Koliko je koristan ovaj članak?

    Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

    Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

    Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovaj post.

    Kako vam se ovaj post učinio korisnim ...

    Pratite nas na društvenim mrežama!

    Supported by TNT Grupacija
    Alem Sinanović
    Alem Sinanović
    Alem Sinanović je urednik digitalnih medija TNT Grupacije. Gotovo opsesivno istražuje digitalu, SEO, mogućnosti online zarade i sl.
    Supported by TNT Grupacija spot_img

    DRUGI UPRAVO ČITAJU