Otkrivamo tajne usješnih biznisa!

    Društvena odgovornost u radnoj okolini – praktična iskustva Addiko Bank Sarajevo

    Društvena odgovornost u radnoj okolini – praktična iskustva Addiko Bank Sarajevo naziv je prezentacije kojom su predstavljena dosadašnja iskustva Addiko Bank Sarajevo na 13. Konferenciji o održivom razvoju koja se održala tokom protekla dva dana u Zagrebu.

    Društvena Odgovornost U Radnoj Okolini – Praktična Iskustva Addiko Bank Sarajevo
    Addiko Bank Sarajevo

    Konferencija je održana u  hibridnom formatu, a tematski je pokrila ključna područja održivosti, kao što su klimatske promjene,  održivo finansiranje, izvještavanje o održivosti, društvenoj pravdi i odnosima prema zaposlenicima,  industrijske i politike raznolikosti, te prirodnom kapitalu.

    Fokusiranost na bitno, efikasnost i jednostavna komunikacija su osnovne vrijednosti naše kompanije, koje u odnosima sa zaposlenima podrazumijevaju njihovu aktivnu ulogu u inoviranju i digitalizaciji, visoke etičke i druge standarde, snažnu orjentisanost na promociju internih potencijala, te zajedničko obilježavanje svih uspjeha“, istakao je Emir Jildizlar, menadžer korporativnih komunikacija Addiko Bank Sarajevo i dodao da Banka kontinuirano radi na poboljšanju radnog okruženja.   

    Društvena Odgovornost U Radnoj Okolini – Praktična Iskustva Addiko Bank Sarajevo
    Addiko Bank Sarajevo

    Govoreći o društveno odgovornim aktivnostima i uključenosti zaposlenika Addiko Bank Sarajevo u njihovu realizaciju, Jildizlar je posebno istakao Addiko Cares, kao krovnu aktivnost korporativnog volontiranja, zatim akciju „Jedan paketić za jedan osmijeh“ namijenjenu bolesnoj i socijalno ugroženoj djeci koju ova banka provodi duže od deceniju, te Addiko porodični dan namijenjen djeci zaposlenika.

    Koliko je koristan ovaj članak?

    Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

    Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

    Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovaj post.

      Addiko Bank Sarajevo već treću godinu ponosni nosilac međunarodnog certifikata za vrhunski odnos prema klijentima „Customers’ Friend – Jer mi cijenimo svoje klijente”

    Kako vam se ovaj post učinio korisnim ...

    Pratite nas na društvenim mrežama!

    Žao nam je što vam ovaj post nije bio koristan!

    Poboljšajmo ovaj post!

    Recite nam kako možemo poboljšati ovaj post?

    Supported by TNT Grupacija
    Adna
    Adnahttp://www.tnt.ba
    Adna je mlada multimedijalna novinarka u medijima TNT Grupacije. Prati vijesti iz biznisa i šoubiznisa.
    Supported by TNT Grupacija spot_img

    DRUGI UPRAVO ČITAJU