back to top

dm lider održivog razvoja u BiH

U organizaciji UNDP-a održan izbor četvrte generacije biznis lidera održivog razvoja

Sarajevo, 1.7.2022. – Na ovogodišnjem, četvrtom po redu izboru biznis lidera održivog razvoja u BiH, u kojem je sudjelovalo više od 200 poslovnih subjekata, predstavnika realnog sektora, kompanija dm drogerie markt BiH proglašena je apsolutnim pobjednikom Nagrade za biznis lidere održivog razvoja u BiH za 2022. godinu.

Godišnja nagrada za biznis lidere održivog razvoja ima za cilj da promovira aktivnosti privatnog sektora u polju održivog razvoja u BiH, a sama dodjela nagrada motivira preduzeća da stvore kvalitetna radna mjesta te poboljšaju svoje poslovne modele u cilju održivog razvoja.

Izbor je održan kao dio programa „Okvir za realizaciju Ciljeva održivog razvoja kao temelj za održiv i inkluzivan rast u Bosni i Hercegovini“ (SDG2BIH), koji finansira Švedska, a implementira Razvojni program Ujedinjenih nacija (UNDP) u BiH u partnerstvu s UNICEF-om i UN Women kao dio podrške vlastima u Bosni i Hercegovini pri implementaciji Okvira za realizaciju Ciljeva održivog razvoja u BiH.

Ova značajna nagrada potvrda je posvećenosti dm-a da ciljeve održivog razvoja iz Agende 2030, čiji potpisnik je Bosna i Hercegovina, uvrsti u svoj poslovni model te tako doprinese bržem i sigurnijem razvojnom putu naše zemlje ka održivosti. Naime, potpisom Agende 2030, Bosna i Hercegovina se, zajedno sa 192 članice Ujedinjenih nacija, obavezala da će težiti realizaciji 17 ciljeva koji, između ostalog, podrazumijevaju borbu protiv tiranije, siromaštva i neimaštine te oporavak i zaštitu planete. 

Dodjela nagrada upriličena je sinoć u Sarajevu, a u ime kompanije dm drogerie markt BiH nagradu je preuzeo direktor Damir Šlosel i tom prilikom izjavio:

„Kompanija dm stavljajući čovjeka u središte svoga poslovanja nastoji kroz nacionalne inicijative i lokalni angažman pružiti podršku zajednici u kojoj posluje. Naša dugoročna opredijeljenost usmjerena je ka kontinuiranom djelovanju u duhu održivosti i odgovornog postupanja prema prirodnim resursima te kreiranju radne sredine koja će omogućiti svim zaposlenicima da međusobno uče jedni od drugih, da se ophode jedan prema drugome kao čovjek prema čovjeku, ali i da prihvaćaju individualnost svakog pojedinca. Kroz naše poslovanje težimo da zajedno s našim partnerima prepoznamo stvarne potrebe kupaca nudeći im ponudu koja ima jedinstvenu kombinaciju proizvoda i usluga po najboljim cijenama.“

Podsjećamo, pravo sudjelovanja u izboru lidera održivog razvoja imale su sve privatne kompanije iz BiH, bilo da je riječ o mikro, malim, srednjim ili velikim kompanijama, a lista pobjednika kreirana je na osnovu evaulacije prema metodologiji UN Global Compact i Global Reporting Iniatiative (GRI), koja je prilagođena lokalnom kontekstu.

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o. dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 16 godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija sa više od 1000 zaposlenika i 83 prodavnice u 43 grada te distribucijskim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2020/21. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od blizu 227 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata više od 15.500 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 25 dm robnih marki kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend IT UP, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.

The post dm lider održivog razvoja u BiH appeared first on Dnevni.ba.

dnevni.ba

Supported by TNT Grupacija

DRUGI UPRAVO ČITAJU