Otkrivamo tajne usješnih biznisa!

    BiH konačno ima ozbiljnog igrača na tržištu čokolade: Ko je čovjek na čelu premium domaćeg brenda


    Bih Konačno Ima Ozbiljnog Igrača Na Tržištu Čokolade: Ko Je Čovjek Na Čelu Premium Domaćeg Brenda

    O poslovanju i razvijanju domaćeg brenda premium čokolada za portal PIT govorio je Armin Hodžić, direktor kompanije MAK ZARA

    Ko je Armin Hodžić i koliko dugo vodite brend MAK ZARA? Kako je biti na čelu jedne manufakturne kompanije u BiH, sa kakvim izazovima se susrećete i da li smatrate da domaće kompanije mogu biti konkurentne stranim proizvođačima?

    Na čelu kompanije Mak Zara se nalazim već 5 godina, moja profesionalna karijera je počela u kompaniji Vispak 2012. godine, gdje sam, nakon završetka ekonomskog fakulteta, počeo raditi kao pripravnik, i vrlo brzo napredovao do rukovodioca prodaje i marketinga. Privatno, trudim se što više vremena provoditi u prirodi, zaljubljenik sam u planinarenje i vožnju bicikla, također rekreativno trčim trail utrke.

    Što se tiče drugog dijela vašeg pitanja, pa biti na čelu bilo koje kompanije u BiH predstavlja izazov, a smatram da poseban izazov predstavlja voditi jednu manufakturnu kompaniju, samim tim što je tržište BiH malo i slabe kupovne moći, te preplavljeno različitim stranim proizvodima. Ja se, kao odgovorno lice kompanije, prije svega trudim napraviti jednu zdravu radnu atmosferu i povoljne uslove za moje radnike, bitno mi je da funkcionišemo kao tim, jer predan i timski rad donosi odlične rezultate.

    Kompanija Mak Zara je u samom vrhu premium proizvoda koji se nalaze na policama kod nas i u Europi i smatramo se izuzetno konkurentnim, prvenstveno po kvalitetu proizvoda.

    Predstavite nam kompaniju i kratak historijat njenog razvoja, kako se odluka da u Bosni i Hercegovini pokrenete proizvodnju čokolade čini iz ove perspektive?

      Naučnici iz BiH konstruisali prvi dron domaće proizvodnje: Ovo je priča o timu od 11 ljudi

    Kompanija Mak Zara je pokrenuta 2008. godine, a u sastav ASHoldinga je u ušla krajem 2017. godine. Nakon što sam došao na čelo kompanije, naišao sam na mnoge probleme i prepreke prvenstveno finansijske prirode. Proizvodnja premium čokolada i pralina je bila novost na tržištu Bosne i Hercegovine i da bi se domaća kompanija izborila sa mnogo većim i poznatijim brendovima koji proizvode čokoladu, morali smo imati dobru viziju i mnogo strpljenja. Moj tim i ja smo poduzeli korake ka rješavanju finansija, pri čemu smo kompaniju Mak Zara postavili na stabilne temelje, osmislili nove proizvode i omogućili da Mak Zara postane prepoznatljiv domaći brend.

    Šta su najveći uspjesi Vaše kompanije u posljednje 3 godine, na koja tržišta izvozite? 

    Kompanija Mak Zara se, kao i većina domaćih kompanija, našla u jednom izuzetno teškom položaju tokom pandemije korona virusa. Moj cilj je bio prvenstveno očuvati radna mjesta i učiniti da se radnici osjećaju sigurno. Ponosan sam na činjenicu da smo tokom pandemije otvorili novo tržište i pritom sačuvali radna mjesta. Izazov je bio težak, međutim, odlučio sam vjerovati svojim instinktima i nisam pogriješio, tako da Mak Zara danas uspješno posluje na tržištu Slovenije.

    Određene izazove nam je donijela i nova kriza početkom godine koja je praćena inflacijom, te smatram da uspješno prolazimo i kroz ovaj turbulentan period za sve kompanije.

    Na koji način kompanija u kojoj radite radi na profesionalnom usavršavanju i šta preporučujete rukovodećem i stručnom kadru u tom smislu?

    Kao što sam već spomenuo, moja radna filozofija počiva na principima gdje je radnik središnja figura koja kompaniju čini jakom i stabilnom. S tim u vezi, izuzetno mi je bitno da se kolektiv kompanije konstantno usavršava, počevši od radnika u proizvodnji, zatim tehnologa i rukovodstva. Trudimo se prisustvovati svim većim seminarima i predavanjima koji se odnose na proizvodnju i marketing, također se trudimo ići u korak sa najnovijim tehnologijama u proizvodnji i prodaji čokolade, mnogo pažnje posvećujemo edukaciji naših radnika, što u konačnici doprinosi pozitivnim rezultatima.

      NAJBOLJA LAST MINUTE PONUDA OVOG LJETA: Upišite ITAcademy i krenite na put do odlično plaćenog posla

    Šta mislite o odlivu radno sposobnog stanovništva iz naše zemlje i koja je vaša preporuka za usporavanje tog procesa i zadržavanje tih ljudi u našoj zemlji?

    Migracije radno sposobnog stanovništva se dešavaju u čitavom svijetu, pa tako i kod nas. Smatram da će se tržište u BiH oporaviti i da će se stvoriti bolji uslovi za rad, što će posljedično usporiti odlazak mladih i sposobnih ljudi.

    Kakva je radna atmosfera u kompaniji Mak Zara i koliko je bitno raditi u jednoj zdravoj, opuštenoj sredini?

    Kompanija Mak Zara mnogo pažnje posvećuje stvaranju ugodne radne atmosfere, naravno, zadaci se moraju ispuniti u zadanom roku i proizvodnja mora funkcionisati besprijekorno. Smatram da smo pronašli dobar recept po kojem funkcionišemo, što uostalom pokazuju i rezultati.

    Vaš proizvodni asortiman uključuje raznovrsne čokolade i praline, koje sastojke koristite i da li se proizvodi MAK ZARA mogu svrstati u vrhunske zdrave proizvode? Možete li nam reći nešto više o načinu proizvodnje Mak Zara delicija, kao i o vrsti proizvoda?

    Kompanija Mak Zara koristi visoko kvalitetne, zdrave proizvode u pripremi čokolada i pralina. Sva proizvodnja je manufakturna, svaka čokolada i pralina se pažljivo izlijeva u kalupe, vodimo računa o svim koracima proizvodnje, tako da se proizvodi Mak Zara mogu svrstati u izuzetno kvalitetne, zdrave i premium domaće proizvode od čokolade.

    Za proizvodnju svojih delicija Mak Zara koristi vrhunske sirovine, poput najkvalitetnije belgijske čokolade i u BiH radimo finu obradu čokolade, kombinirajući je sa različitim okusima, filovima, orašastim plodovima i na taj način dobijamo jako kvalitetan proizvod. Proizvodi su podijeljeni u tri kategorije: Čokolada, Praline i Suho voće u čokoladi. Trudimo se održati visoke standarde proizvodnje i u pripremi naših proizvoda koristimo pet vrsta čokolade, mliječnu, tamnu, bijelu, ruby i gold čokoladu.

      Traže se radnici: Omogućiti poslodavcima da zaposle radnike iz inostranstva u onim oblastima u kojima postoji deficit stručne radne snage

    Bitno je naglasiti da Mak Zara ima specifičan model proizvodnje, koji je prije nekoliko godina bio inovativan u BiH, a koji se ogleda u tome da čokoladu, filove nabavljamo već spremne iz Belgije, Italije i u BiH radimo finu obradu čokolade i praline, ovaj model proizvodnje ima jako puno prednosti i omogućuva nam da budemo kvalitetom konkurentni svjetskim proizvođačima.

    Cijeli intervju čitajte OVDJE.


    pressmediabih.com

    Koliko je koristan ovaj članak?

    Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

    Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

    Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovaj post.

    Kako vam se ovaj post učinio korisnim ...

    Pratite nas na društvenim mrežama!

    Žao nam je što vam ovaj post nije bio koristan!

    Poboljšajmo ovaj post!

    Recite nam kako možemo poboljšati ovaj post?

    Supported by TNT Grupacija
    Mirko Mirko
    Mirko Mirkohttps://poslovne.com
    Mirko je živa enciklopedija. Voli historiju, puno istražuje. Njegove zanimljivosti ostavljaju bez daha. Vrhunski je novinar i istražvač. Dugogodišnji je član TNT grupacije.
    Supported by TNT Grupacija spot_img

    DRUGI UPRAVO ČITAJU