Otkrivamo tajne usješnih biznisa!

    BBI banka na Halal Business Forumu u Zagrebu: Halal certifikat povećava prihode, otvara nove saradnje i tržišta

    Pandemija Covid-19 je dodatno povećala potražnju za halal-proizvodima i uslugama u cijelom svijetu, čime se otvaraju brojna tržišta i poslovne mogućnosti. Zašto i kako se razvija halal-tržište, koji su izazovi i perspektive, koja je uloga halala u certificiranju i standardizaciji, koliko i kako doprinosi izvozu i turizmu, te kakva su inozemna halal iskustva, bilo je riječi na prvom Halal Business Forumu Croatia 2021, održanom u utorak, 21. septembra u zagrebačkom hotelu Westin.

    Na Forumu su održana 4 panela – diplomatski, na kojem su ambasadori govorili o najboljem pristupu i mogućnostima saradnje na njihovim tržištima, panel o halal tržištu i trendovima, kao i panel o povezivanju halal tržišta na području Jugoistočne Evrope na kojem su učestvovali predstavnici Bosna Bank International i AS Holdinga.

    BBI banka je prepoznala potencijal halal-industrije za razvoj bh. privrede i prije pandemije smo organizovali dva Sarajevo Halal Faira (SHF). BiH ima prirodni potencijal da bude platforma za proizvodnju halal-proizvoda i da postane centar halal industrije u Evropi“, istakao je na panelu Dino Selimović, direktor Marketinga i komunikacija BBI banke, posebno pohvaliviši Agenciju za certificiranje halal-kvalitete u Tuzli i Centar za certificiranje halal-kvalitete u Zagrebu, čiji se halal-certifikati priznaju širom svijeta i na najzahtjevnijim tržištima.

    Zaključni panel bio je posvećen halal-turizmu, na kojem su svoja iskustva podijelili predstavnici Hotel Europe Group iz Sarajeva.

    Bosna i Hercegovina trenutno ima najveći broj halal-certifikovanih proizvođača i proizvoda, odnosno pružatelja halal-usluga u regionu i nužno je da u se u privrednu i BH strategiju razvoja turizma – industrije koja je prepoznata i ocijenjena s velikim potencijalnom za razvoj – uvrsti i razvoj halal-turističke ponude, slično kako se susjedna Hrvatska već brendirala kao halal-friendly destinacija i koja posljednjih godina privlači sve veći broj turista koji zahtjevaju halal-proizvode u hotelima i restoranima širom BiH, ali i regiona.

      VELIKE EKONOMSKE UŠTEDE I SMANJENJE EMISIJA CO2

    Koliko je koristan ovaj članak?

    Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

    Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

    Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovaj post.

    Kako vam se ovaj post učinio korisnim ...

    Pratite nas na društvenim mrežama!

    Žao nam je što vam ovaj post nije bio koristan!

    Poboljšajmo ovaj post!

    Recite nam kako možemo poboljšati ovaj post?

    Supported by TNT Grupacija
    Alem Sinanović
    Alem Sinanović
    Alem Sinanović je urednik digitalnih medija TNT Grupacije. Gotovo opsesivno istražuje digitalu, SEO, mogućnosti online zarade i sl.
    Supported by TNT Grupacija spot_img

    DRUGI UPRAVO ČITAJU