back to top

Teže da budu prvi: Digital marketing agencija u jednoj noći poklonila 24 vrijedne nagrade

Jedna od najuspješnijih agencija za digitalni marketing u regionu, Monetize Ad, u petak je upriličila zabavu i izvlačenje sretnih dobitnika/ca vrijednih nagrada, među više stotina zaposlenih, u hotelu Hills.

Kompanija koja bilježi izvanredne rezultate i rapidan porast, u domeni affiliate marketinga u BiH, je svijetao primjer kada je riječ o poticanju produktivnosti i motivacije svojih zaposlenih. Ovom prilikom je menadžment kompanije Monetize Ad odlučio iznenaditi svoje zaposlenike/ce na vrlo domišljat način. Takvim pristupom svjetskog levela, zabilježen je porast poslovanja od 30%, a barem još 50% se očekuje do kraja godine.


Image

Monetize Ad/


Proteklih šest mjeseci su svi zaposleni proveli vrijeme trudeći se biti što bolji, što jači i ostvariti maksimalan broj listića sa njihovim imenom u „kutiji sreće“. U kutiji koja je sadržavala skoro 22k listića. Onih listića koji su donijeli sreću dobitnicima laptopa, mobitela, motora, TV-a, Play Stationa, novčanih nagrada i u konačnici, novog Golfa 8!


Image

Monetize Ad/


——


Image

Monetize Ad/


Sreća i zadovoljstvo na licima prisutnih su bili neizostavni, a ponos direktora i vođa ovog brojnog kolektiva, bio je potpuno opravdan.

Sretni dobitnik Golfa 8 je Damir Avdić, zaposlenik jednog od odjela Call centra. Ostale vrijedne nagrade odnijeli su predstavnici/e drugih odjela Call centra, programera i copywriting tima.

„Nisam ovo očekivao i malo mi je i reći da me šokiralo i previše radovalo kada sam čuo svoje ime. Ovo je jedan nevjerovatan osjećaj i svakom bih to poželio. Hvala mojim poslodavcima na prilici i divnom kolektivu koji mi svaki dan ulijeva motivaciju za trud i bolje rezultate“, riječi su dobitnika Avdića.


Image

Monetize Ad/


——


Image

Monetize Ad/


“Trudili smo se održati uspješno upravljanje i brigu o našem kolektivu, te poboljšati produktivnost ali i osjećaj zadovoljstva. Odlučili smo poticati motivaciju kroz različite sisteme nagrađivanja.  Bitno je istaći da je osnova za učešće u nagradnim igrama zapravo rezultat koji mi vidimo od naših zaposlenih. U proteklih šest mjeseci supervizori su pratili rad svih uposlenika Monetize Ad pojedinačno i na osnovu toga im dodjeljivali tikete, pomoću kojih su ostvarivali  učešće u nagradnoj igri. Dakle, ni sreća se ne isplati ako truda nema. Monetize Ad je jedna od rijetkih kompanija na teritoriji BiH, koja za krajnji cilj ima zadovoljstvo svih ljudi u ovom velikom timu“, izjavio je Ajdin Brković, generalni direktor Monetize Ad kompanije.

Mi u Monetize Ad kreiramo poslovno okruženje u kojem će zaposlenici imati želju za pozitivnim takmičarskim duhom kada je riječ o poslovnim uspjesima, a pritom ostvarivati zdrave međuljudske odnose. Želimo da jedni druge gledaju kao porodicu i uvijek budu rame uz rame jedni sa drugima. Tom prilikom smo odlučili da ponovo organizujemo ovu veliku zabavu za sve uposlene, a kako bismo proslavili pet godina od osnivanja firme. Na zabavi su prisustvovali zaposlenici Monetize Ad  i iz drugih evropskih zemalja u kojima poslujemo, a to su: BiH, Kosovo, Makedonija, Crna Gora, Srbija i Slovenija. Birali smo 24 sretna dobitnika/ce, a glavna nagrada je bio automobil Golf 8.  Koristim priliku da čestitam sretnim dobitnicima na osvojenim nagradama, te da podsjetim da će Monetize Ad i u budućnosti realizirati slične zabave, a novu nagradnu igru počinjemo već od ponedjeljka i najsretnije izvlačimo za Novu godinu“,  kaže  Mersad Vejzović, tehnički direktor Monetize Ad-a.


Image

Monetize Ad/


Stazama prijateljstva ali i marljivog rada, Monetize Ad kompanija nastavlja s motivacijom svojih uposlenika, kako bi potvrdili ono što su već i dokazali, a to je da su oni koji će uskoro biti prvi u svemu. Ovaj pristup i odnos prema radnoj snazi svakako potiče dugoročni cilj ove izuzetno ambiciozne ekipe, a to je apsolutna dominacija na tržištu.

www.oslobodjenje.ba

Supported by TNT Grupacija

DRUGI UPRAVO ČITAJU