Home Poslovni život Šta je Google oglašavanje i kako funkcioniše?

Šta je Google oglašavanje i kako funkcioniše?

0
Šta je Google oglašavanje i kako funkcioniše?
()

Google danas predstavlja najmočniji internet pretraživač. Svi  znamo šta je Google i ne može proći jedan dan, a da ga ne upotrijebimo. Svake sekunde skoro 2. 3 miliona pretraga se izvrši putem Google – a, a većina ovih pretraga spada u Google ads program. Ako u pravo vrijeme platite određenu svotu novca, Google Ads vam može toliko doprinijeti u vašem poslovanju da vi to i ne možete zamisliti. Baš kada je najbolje vrijeme Google oglašavanje aktivira svoj program i dovodi nove mušterije kojima je potreban baš proizvod ili usluga koju vi nudite.

Šta je Google oglašavanje?

Google vam uz pomoć Google Ads omogućava da budete prvi kada neko pretražuju određenu lljučnu riječ putem google. com. Predstavljamo primjer dva različita načina putem Google oglašavanje programa. Sve stranice koje su okružene crvenom bojom su striktno plaćene  i označene su sa „Ad“ oznakom tako da korisnici znaju o čemu se radi. Ovi linkovu su uvijek iznad organskih i uvijek se nalaze na samom vrhu stranice koju ste tražili. Dok se stranica koja je okužena zelenom bojom smatra kao organski kreirana stranica ili članak, te je ona zbog SEO optimizacije i kvalitetne ocjene vremenom dostigla skoro vrh stranice bez da se ulagao prevelik novac.

Šta je Google oglašavanje i kako funkcioniše?

Google također nudi Display Ads, koje se prikazuju na Google Display Network. Display Network predstavlja veliku kolekciju web stranica koje su u partnerskom odnosu sa Google – om i koje su pristale da nude svoj prostor u okviru Google Ads programa. Dakle možete se oglašavati i na drugim stranicama niste samo ograničeni na striktno Google – ove stranice. Reklame u Display Network – u mogu biti u raznim formatima, tekst, slika ili video zapis i svi ovi formati mogu ciljati na različitu grupu ljudi.

Kako Google Ads funkcioniše?

Google oglašavanje radi na principu konstantnih aukcija koje su fokusirane na ključne riječi. Oglašivači biraju listu ključnih riječi koje će ciljati i koje su najrelevantnije za posao kojim se bave, također ciljaju na riječi koje će najčešće korisnici upotrijebiti kako bi pronašli njihov proizvod. Čak ponekad i kupuju određene ključne riječi, svakak kupovina se zasniva na tome koliko je Google spreman da promoviše tu ključnu riječ korisnicima kako bi oni kliknuli na reklamu. Dakle ova ponuda i plus rezultat kvaliteta koji daje Goolge na osnovu kvalitete reklame koju nudite određuje na kojoj poziciji ćete se pronaći u Google Ads programu. Kada korisnici kliknu na reklamu, oglašivaći plaćaju na osnovu kvalitete reklame i ključne riječi koju su kupili.

Dakle ova aukcija se događa konstantno i svaki put kada korisnik ukuca određenu ključnu riječ proces aukcije kreće iznova. Kako bi pobijedili na ovoj aukciji potrebno je da koristite relevatnije ključne riječi. Što je veća kvaliteta vaše reklame i ključna riječ relevatnija to ćete biti bliže samom vrhu stranice.

Sljedeći faktori utiču na kvalitetu vaše reklame:

  • Relevantnost ključnih riječi u Google ad grupi;
  • Relevatnost vaše reklame u odnosu na proizvod ili uslugu koju nudite;
  • Koliko ljudi je prije kliknulo na tu određenu reklamu ili upotrijebilo tu ključnu riječ;
  • Generalno ponašanje i rezultati koje donosi vaša reklama.

Također mnogo je prednosti ukoliko postignete visoku kvalitetu reklame, a mi ćemo navesti samo dvije:

  • Manje cijene – Google oglašavanje vas nagrađuje zbog vise kvalitete tako što ćete morati manje plaćati kako bi vas Google reklamirao;
  • Veće eksponiranje – Sa visokom kvalitetmo, vaše reklame će se prikazivati češće i više ljudi će vidjeti vaše reklame. Ovo vam omogućava da dobijete više klikova bez da uložite dodatni novac.

Koliko košta Google Ads program?

Ovaj broj nikada nije tačno fiksiran, već on zavisi od mnogo faktora. Prvi jeste koja je to kljulna riječ koju koristite i u kojoj se industriji nalazite. Zatim važan faktor igra geografska lokacija, dok kvaliteta vaše kampanje predstavlja dodatan faktor. Ovo su samo od nekih uslova koji zavise i utiču na količinu novca koju ćete morati platiti kako bi se reklamirali putem Google oglašavanje programa.

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovaj post.

Kako vam se ovaj post učinio korisnim ...

Pratite nas na društvenim mrežama!

Žao nam je što vam ovaj post nije bio koristan!

Poboljšajmo ovaj post!

Recite nam kako možemo poboljšati ovaj post?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here