back to top

Nova strateška investicija United Grupe – Marquee TV, globalna umjetnička striming platforma dostupna u preko 100 zemalja

United Grupa, vodeća telekomunikacijska i medijska kompanija u Jugoistočnoj Evropi, nastavlja sa investicijama i zajedno sa međunarodnom medijskom kompanijom Viasat World investira 6,7 miliona funti u globalnu umjetničku striming platformu Marquee TV, dostupnu u preko 100 zemalja.

United Grupa, u okviru koje u Bosni i Hercegovini posluje kompanija Telemach BH i njeni servisi EON i Total TV, a medijske sadržaje emituju televizije i portali N1 i Nova BH, saopštila je danas da je investirala u platformu koja ima najbogatiju ponudu baleta, opere, pozorišta, klasične muzike i dokumentarnih filmova, a u svijetu se profilisala kao “Netflix za umjetnost“.

Marquee TV samo u sezoni jesen/zima 2021 prikazuje preko 50 novih predstava sa vodećim svjetskim orkestrima, operskim i plesnim trupama, talentovanim izvođačima, uključujući i ekskluzivne filmove i ulaznice zahvaljujući dugogodišnjim partnerstvima sa Londonskom filharmonijom, Škotskim baletom i festivalom plesnog filma u San Francisku. Tu je i ekskluzivni sadržaj poput Teatro alla Scala i Teatro Real, kao i brojne kolekcije Australijske opere i baleta.

„Oduševljeni smo što su ne jedan, već dva briljantna strateška investitora, uložili u našu platformu. United Grupa i Viasat World su kompanije koje razumiju šta je potrebno za uspjeh na današnjem tržištu digitalnih medija. Uz njihovu podršku, uvjeren sam da, možemo da ubrzamo našu viziju da približimo nevjerovatan dar umjetnika online publici širom svijeta”. rekao je suosnivač i izvršni direktor Marquee TV, Simon Walker.

Marquee TV se za vrijeme pandemije profilisala kao must-have aplikacija za ljubitelje kulture i partner umjetničkim organizacijama. Istraživanja pokazuju da je 60% publike steklo naviku da gleda predstave online, a njih 90% nastavilo je, iako su pozorišta otvorena.

„Umjetnost i kultura stvaraju izuzetne globalne sadržaje, a Marquee TV je izgradio brend koji može iskoristiti ovu priliku na svakom većem tržištu. Zadovoljstvo nam je što sarađujemo sa Sajmonom i njegovim timom, kako bismo i publici ponudili dodatnu vrijednost jer do sada umjetničkoj publici nije poklanjano dovoljno pažnje.” rekla je Victoriya Boklag, izvršna direktorica United Grupe.

Specijalizovane striming platforme u posljednje dvije godine porasle su duplo brže od masovnih, a s obzirom na to da se prognozira da će striming servisi na tržištu zaraditi 100 milijardi funti do 2025. godine i umjetnički sektor tek počinje svoju tranziciju na digitalno emitovanje, Marquee TV je savršeno pozicioniran sa oba aspekta.

Marquee TV pokrenut 2018. godine danas je dostupan u App prodavnicama i na vodećim svjetskim TV platformama, uz misiju da poveže publiku iz cijelog svijeta sa umjetnošću i kulturom gde god da se nalazile i kako god žele da u njoj uživaju. Nova investicija treba da omogući uvođenje Marquee TV na nova tržišta, još bolju ponudu originalnog sadržaja i nove funkcionalnosti kao vrhunski saveznik umjetnosti.

DRUGI UPRAVO ČITAJU