Otkrivamo tajne usješnih biznisa!

    Lufthansa povećava operacije u regiji, novi letovi i za Sarajevo

    Njemački avioprijevoznik Lufthansa nadolazećeg ljeta povećava svoje operacije širom bivše Jugoslavije direktnim opsluživanjem šest od sedam tržišta u regiji, kao i povećanjem frekvencija i uvođenjem novih linija kako bi se suprotstavo rastućoj konkurenciji.

    Zračni prijevoznik konkurira Air France – KLM grupi, posebno na hrvatskom i slovenskom tržištu, gdje se francusko-nizozemski konglomerat širi i dobro posluje, posebno s transfernim putnicima u Sjedinjenim Državama, Kanadi i zapadnoj Europi, izvještava Ex-Yu Aviaiton.

    S druge strane, rastuća mreža Air Serbiae i mogućnosti transfera za regionalna tržišta s novim dugolinijskim uslugama prema Sjedinjenim Državama i Kini također predstavljaju izazove. Zbog toga njemački zračni prijevoznik ovog ljeta uvodi letove za Skoplje, kao i povećanje frekvencija za Beograd, Dubrovnik, Ljubljanu, Sarajevo i Zagreb.

    Komentirajući svoje poslovanje, Lufthansa je navela da u Sarajevu uvodi dodatna tri leta sedmično iz Frankfurta na ukupno deset sedmično.

    – Lufthansa proširuje usluge iz Sarajeva u Njemačku i Europsku uniju uvođenjem novih letova zajedno s Austrian Airlines, Swiss i Eurowings. Naš uspjeh ne bi bio moguć bez naših partnera i kupaca. Radujemo se nastavku pružanja usluga i fleksibilnog mreže putnicima u regiji, naveli su iz Lufthasne, prenosi SEEbiz.

    Glavna europska središta, poput Londona, Amsterdama i Madrida, najpopularnija su među putnicima sarajevske Lufthanse zajedno s tačkama u SAD-u poput New Yorka, Bostona i Chicaga.

    Na vrlo konkurentnom srpskom tržištu, Lufthansa je uspjela povećati broj prevezenih putnika između Njemačke i Srbije, što je trend za koji očekuju da će se nastaviti.

    – Tržište Srbije jedno je od najvažnijih u jugoistočnoj Europi za Lufthansu i vidimo veliki potencijal te očekujemo daljnja pozitivna kretanja, kazali siz iz Lufthanse.

    Hrvatska ostaje uporište za Lufthansa Grupu zahvaljujući bliskom partnerstvu s Croatia Airlinesom. Njemački prijevoznik planira održavati do 68 sedmičnih letova u zemlju ovog ljeta.

    – Drago nam je što imamo mnogo zadovoljnih kupaca u Hrvatskoj, što je rezultiralo našom izvrsnom reputacijom. Povezujemo Hrvatsku sa svijetom preko naših glavnih zračnih luka i pridonosimo njezinom razvoju – saopćili su.

    U Ljubljani Lufthansa sada čini 15 posto svih putnika. Europa dominira među slovenskim transferima njemačkog prijevoznika, a prednjače odredišta kao što su London Heathrow, Amsterdam, Berlin, Helsinki, Prag i Oslo.

    Lufthansa grupa,je, kako navode, prepoznala veliku potrebu za povezivanjem u Sloveniji. Prijevoznik će ovog ljeta ostvariti rekordnih 35 sedmičnih rotacija prema glavnom gradu Slovenije.

    Lufthansa za tri mjeseca pokreće letove za Skoplje.

    – Lufthansa prvi put nudi Skoplje od 23. aprila i povezivat će glavni grad Sjeverne Makedonije do dva puta dnevno. Predviđeno je da letovi budu atraktivni i za poslovne putnike i za turiste, naveo je avionski prijevoznik.

    (FENA)

    biznis.ba

    Koliko je koristan ovaj članak?

    Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

    Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

    Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovaj post.

    Kako vam se ovaj post učinio korisnim ...

    Pratite nas na društvenim mrežama!

    Žao nam je što vam ovaj post nije bio koristan!

    Poboljšajmo ovaj post!

    Recite nam kako možemo poboljšati ovaj post?

    Supported by TNT Grupacija
    Supported by TNT Grupacija
    Mirko Mirko
    Mirko Mirkohttps://poslovne.com
    Mirko je živa enciklopedija. Voli historiju, puno istražuje. Njegove zanimljivosti ostavljaju bez daha. Vrhunski je novinar i istražvač. Dugogodišnji je član TNT grupacije.
    Supported by TNT Grupacija spot_img

    DRUGI UPRAVO ČITAJU