Otkrivamo tajne usješnih biznisa!

    Ljubuški bilježi dobre turističke rezultate, za vodopad Kravica prodano preko 200.000 ulaznica

    Turizam u Ljubuškom je važan segment i stoga se svake godine marljivo radi na unapređenju ove grane, a ravnatelj Turističke zajednice Ljubuški Mladen Bebek ocijenio je razgovoru za Fenu kako su rezultati od turizma u protekloj godini bili zadovoljavajući te da je samo za vodopad Kravica prodano preko 200.000 ulaznica.

    – Turističku 2022. godinu možemo nazvati godinom oporavka. Nakon globalne pandemije koronavirusa koja je u prethodnim godinama u gospodarskom smislu vjerojatno najviše pogodila oblast turizma, u protekloj je godini došlo do stabilizacije i kroz kontakte s turističkim djelatnicima na terenu možemo reći da su rezultati zadovoljavajući – naglasio je Bebek.

    U 2022. godini Turistička zajednica uvela je i elektronsku evidenciju gostiju na području Ljubuškog i tako olakšala prijavu i odjavu gosta iznajmljivačima.

    – Zabilježeno je 10.570 registriranih noćenja kroz sustav, iako smo svjesni da je ta brojka sigurno puno veća, jer jedan dio naših iznajmljivača i dalje radi u ‘sivoj zoni’ i na tom planu ćemo poraditi s nadležnim službama, pogotovo kad uzmemo u obzir da je ove godine na vodopadu Kravica prodano preko 200.000 ulaznica unatoč višim cijenama nego prethodnih godina – rekao je ravnatelj Turističke zajednice Ljubuški.

    Također je otkrio i kako teku radovi na rekonstrukciji tvrđave herceg Stjepana te da obnova daje uspješne rezultate.

    Radovi na obnovi tvrđave provodili su se u dvije faze putem dva prekogranična projekta Fort-Net i Heritage Revived. Obnovljen je bedem na jugoistočnom oboru i cijela središnja jezgra tvrđave koja se sastoji od branič kule i središnje kule zvane Herceguša. Grad Ljubuški i Razvojna agencija Herag aplicirati će i dalje na razne pozive kako bi u narednom periodu obnovili i stavili u funkciju preostale dijelove, a tvrđava je već otvorena za posjetitelje kojih ima sve više, pojašnjava Bebek.

      Na Sarajevskoj berzi promet 507.056,85 KM

    Dodaje kako tvrđava herceg Stjepana, rimski vojni logor Bigeste i mnogi drugi segmenti čine bogati duo kulture i povijesti ovog kraja.

    – Tvrđava Herceg Stjepana, rimski vojni logor Bigeste s novim posjetiteljskim centrom, stećci, galerija Majka i najstariji arheološki muzej u BiH koji se nalaze u samostanu sv. Ante na Humcu baštine veliko kulturno povijesno nasljeđe ljubuškog kraja i pred nama je zadatak veće popularizacije ovih lokaliteta, što smo već počeli raditi – kaže Bebek.

    Napominje kako se u Ljubuškom marljivo radi i na brandiranju i turističkom prikazu Ljubuškog i njegovih znamenitosti.

    – U suradnji s JP Parkovi d.o.o. Ljubuški provodimo više marketinških kampanja pomoću kojih radimo na popularizaciji Ljubuškog kao turističke destinacije. Najviše smo odmakli u brendiranju vodopada Kravica koji je uz Stari most u Mostaru i Međugorje vjerojatno najprepoznatljiviji turistički lokalitet u državi i najposjećeniji po prodanim ulaznicama. Osim prelijepe prirode stavljamo naglasak na promociju kulturno povijesne baštine, sportova na otvorenom, zdrave hrane i sve boljih ljubuških vina – ocjenjuje Bebek.

    Kroz Turistički klaster Hercegovina, dodaje, prisutni su na svim najbitnijim svjetskim turističkim sajmovima.

    Uz plakatiranje najfrekventnijih prometnica u BiH i Hrvatskoj rade i digitalne kampanje preko društvenih mreža i pretraživača te organiziraju razne manifestacije ili pomažu pri organizaciji događaja udrugama koje djeluju na području Ljubuškog, a doprinose turističkoj ponudi.

    Rezultati tog rada su Hercegovina travel fest, Ljubuški outdoor festival, Festival Kušaj Ljubuška vina, Ljubuški jazz fest, Beer fest Ljubuški, Advent u Ljubuškom i mnoštvo drugih događaja koji su održani prošle, a planirani su i ove godine.

      Deloitte CE Technology Fast 50 u 2022. godini ima novi rekord za prosječnu stopu rasta kompanije

     

    Biznis.ba / FENA

    biznis.ba

    Koliko je koristan ovaj članak?

    Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

    Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

    Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovaj post.

    Kako vam se ovaj post učinio korisnim ...

    Pratite nas na društvenim mrežama!

    Žao nam je što vam ovaj post nije bio koristan!

    Poboljšajmo ovaj post!

    Recite nam kako možemo poboljšati ovaj post?

    Supported by TNT Grupacija
    Mirko Mirko
    Mirko Mirkohttps://poslovne.com
    Mirko je živa enciklopedija. Voli historiju, puno istražuje. Njegove zanimljivosti ostavljaju bez daha. Vrhunski je novinar i istražvač. Dugogodišnji je član TNT grupacije.
    Supported by TNT Grupacija spot_img

    DRUGI UPRAVO ČITAJU