Otkrivamo tajne usješnih biznisa!

    Kako prodavati?

    Kako prodavati različitim tipovima ljudi?

    Jednom kada ovladamo vještinom prodaje, naučimo istraživati potrebe klijenta, usavršimo korake prodajnog lijevka, izvježbamo postavljati prava pitanja i zaključivati prodaju, kao da se sve počne komplicirati

    To se prvenstveno događa zbog dvije stvari. Prvo, zbog toga što uđemo u to intrigantno područje prodaje i rada s ljudima i sad kada njime koračamo, shvaćamo koliko toga ne znamo da ne znamo.

    Prije, kada smo znali manje, bili smo nekako samopouzdaniji i činilo nam se da možemo prodati puno više, nego sada. Paradoksalno, zar ne?

    A drugo, zbog toga što smo u tome koračanju otkrili da postoje različiti tipovi ljudi i tu se nakon početnog entuzijazma otvorilo more pitanja. A i s pravom.

    Kako Prodavati?
    Kako prodavati?

    Kako prodavati kad svaki dan gubite 3 potencijalnih klijenata

    Odavno znamo da nisu svi isti, ali nekako mislimo da ako budemo izvježbali onu ultimativnu tehniku uvjeravanja, ni različitosti neće moći odoljeti, jer ionako svi smo u konačnici ljudi i padamo pod utjecaje primijenjene psihologije, zar ne?

    E pa ne. Svaki dan zbog te nefleksibilnosti gubite 3 potencijalna klijenata. Kažem nefleksibilnosti jer jednostavna matematika govori, da ako od pamtivijeka postoje četiri osnovna tipa ljudi a svima pristupamo jednako, dotaknut ćemo samo onaj tip čijim smo jezikom pričali.

    Kako Prodavati Kad Ne Razumiju Vas
    Kako prodavati?

    Kako prodavati kad ne razumiju vas

    Stvar je u tome da smo mi kao ljudska bića kompletni i u sebi imamo sva četiri stila ponašanja. Međutim, jedan nam je dominantniji, pa zaboravljamo da su nam i oni drugi na raspolaganju.

    Uđemo u rutinu ponašanja na određeni način, jer nam je tako najjednostavnije i ne pokušavamo se prilagoditi drugome. Isprva zato što nam je teško, a kome i ne bi bilo na početku, a kasnije zato što zaključimo da nam je neprirodno i da jednostavno to „nismo mi“, to nije „moj stil prodaje“.

    Hm, tako malo ulažemo, a očekujemo velike dobitke. Malo se rastežemo, a očekujemo da se suprotna strana rastegne više.

    Najlakše je sjesti i domišljati se kreativnim izgovorima zbog čega nam ne ide ili zbog čeka nam ne ide još bolje, umjesto da počnemo od sebe. Da mi budemo ti koji će se prilagoditi

    . Da ako znamo da četiri tipa ljudi govore različitim jezicima, zamislimo da se radi o ruskom, kineskom, svahiliju i tamilu, onda ono što garantira uspjeh je da s rusom pričamo ruski, a s Kinezom kineski.

    U protivnom će nas samo ljubazno gledati, kimati glavom i pobjeći glavom bez obzira. JER NAS NE RAZUMIJE!

    Koliko je koristan ovaj članak?

    Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

    Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

    Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovaj post.

    Kako vam se ovaj post učinio korisnim ...

    Pratite nas na društvenim mrežama!

    Žao nam je što vam ovaj post nije bio koristan!

    Poboljšajmo ovaj post!

    Recite nam kako možemo poboljšati ovaj post?

    Supported by TNT Grupacija
    Supported by TNT Grupacija
    Una
    Unahttps://poslovnisvijet.ba
    Una je prava dušica. Voli modu, pazi na zdravlje. Često piše o zdravoj ishrani i sportskom načinu života. Prati edukativne, zanimljive i zabavne teme.
    Supported by TNT Grupacija spot_img

    DRUGI UPRAVO ČITAJU