Otkrivamo tajne usješnih biznisa!

    Brdo iznad Mostara dobilo novu sliku, uskoro se probija jedan od najdužih tunela u BiH


    Brdo Iznad Mostara Dobilo Novu Sliku, Uskoro Se Probija Jedan Od Najdužih Tunela U Bih

    Iznad mostarskog naselja Rodoč u brdu se oslikava Južna obilaznica Mostara o kojoj se decenijama priča kao o strateškom projektu, koji će rasteretiti saobraćaj kroz najveći grad na Neretvi i modernom saobraćajnicom povezati sa zapadnom Hercegovinom i Hrvatskom.

    Ovaj kapitalni projekt kreira novu sliku u oku posmatrača koji prema centru grada ide preko Avijatičarskog mosta na južnom ulazu u Mostar, s impozantnim vijaduktom Marijanovića Draga vješto uklesanim u brdo, kroz koje će se uskoro probijati jedan od najdužih tunela u BiH.

    Tunel Novi, kako će nositi naziv ovaj infrastrukturni objekat na budućoj trasi Južne obilaznice na dionici od Miljkovića do Rodoča i veze s magistralnom cestom M-17, će biti dug 900 metara.

    Njegova izgradnja će koštati 25 miliona KM, a radove izvode Hering d.d. Široki Brijeg i Azvirt LLC, Azerbajdžan, dok nadzor, u vrijednosti od 725 hiljada KM, provode IGH d.o.o. Mostar, Integra d.o.o. Mostar i Divel d.o.o. Sarajevo.

    Radovi na tunelu Novi su nastavak aktivnosti koje implementira JP Ceste Federacije BiH, urađenih u sklopu projekta Južna obilaznica Mostara LOT 1, a koje obuhvaćaju radove na trasi od rotora Varda do ulaza u tunel Novi dužine 1.700 metara, uključujući i vijadukt Marijanovića draga dužine 200 metara.

    Podsjetimo da je prvi dio južne mostarske obilaznice od Pologa do Miljkovića, u dužini od 6,7 kilometara, završen krajem 2019. godine, a za završetak kompletnog projekta potrebno je završiti još 8,2 kilometra na zahtjevnoj trasi.

      Delegacija MMF-a posjetila BH K CIGRE, razgovarano o reformi energetskog sektora

    Direktor JP Ceste FBiH Ljubo Pravdić je kazao da završetkom radova na tunelu Novi očekuje i završetak kompletne saobraćajnice koja će u potpunosti modernizirati putnu komunikaciju u tom dijelu naše zemlje.

    “Sa završetkom tunela Novi, čiji je rok za izgradnju 24 mjeseca, očekujem da ćemo i ove radove do kružnog toka Rodoč završiti i faktički Južnu obilaznicu Mostara pustiti u funkciju”, kazao je Pravdić prilikom potpisivanja ugovora za izgradnju tog infrastrukturnog objekta.

    Pored izgradnje tunela Novi, u planu je izgradnja još jednog manjeg tunela od 180 metara, kao i vijadukta od 180 metara, a kako bi se obilaznica spojila s magistralom M-17, potrebno je izgraditi i treću dionicu. Njezina je dužina 3,2 kilometra i ići će od vijadukta Rodoč do čvorišta magistralne ceste. Taj dio ceste predviđen je kao brza cesta s četiri trake i dva kružna toka.

    Ova saobraćajnica će na južnom izlazu iz Mostara omogućiti povezivanje s autocestom na koridoru 5C i evropskom mrežom puteva, što će biti od velikog značaja, ne samo za Mostar nego i cijelu BiH ali i regiju.


    pressmediabih.com

    Koliko je koristan ovaj članak?

    Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

    Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

    Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovaj post.

    Žao nam je što vam ovaj post nije bio koristan!

    Poboljšajmo ovaj post!

    Recite nam kako možemo poboljšati ovaj post?

    Supported by TNT Grupacija
    Mirko Mirko
    Mirko Mirkohttps://poslovne.com
    Mirko je živa enciklopedija. Voli historiju, puno istražuje. Njegove zanimljivosti ostavljaju bez daha. Vrhunski je novinar i istražvač. Dugogodišnji je član TNT grupacije.
    Supported by TNT Grupacija spot_img

    DRUGI UPRAVO ČITAJU