Otkrivamo tajne usješnih biznisa!

    Kako su Sarajlija i Beograđanka od jednog kamiona napravili svoj san u Kanadi?


    Kako Su Sarajlija I Beograđanka Od Jednog Kamiona Napravili Svoj San U Kanadi?

    Sarajlija Emir i Beograđanka Tanja zavoljeli su se devedesetih u nekadašnjoj Jugoslaviji.

    Njihov brak od tridesetak i više godina, krunisan sada već odraslim sinom od skoro isto toliko, odolio je svim iskušenjima a sudbina ih je zajedno s njim, kao bebom od samo tri mjeseca, 1994. godine odvela u daleku Kanadu.

    Na početku radio kao instruktor

    Dok iz kancelarije svoje sada već nadaleko poznate autoškole, pokazuju ne samo fotografije svojih kamiona, ozbiljnih mašina, nego i porodične na kojima se Emir vidi kao mlad vozač kamiona i mladi tata kog Beograđanka – mama Tanja i sin, ispraćaju na turu i put.

    Emir se sjeća početaka, bukvalno ni od čega, i činjenice da je po dolasku u Kanadu prvo otišao da polaže za običan auto. A nešto kasnije i za kamion u Hamiltonu poslije čega se zaposlio i neko vrijeme radio kao instruktor, tako oko dvije godine.

    Potom je riješio da radi kao kamiondžija, vozio je duge rute, do Vankuvera i tako je radio i živio oko godinu i po. Potom je prešao na kratke rute jer nije volio tako duga putovanja niti da dugo odsustvuje od kuće, Tanje i sina.

    Prvo kupili jedan kamion

    Već 1997. godine sa suprugom Tanjom odlučuje da otvori auto-školu. Početak je bio skroman, prvo su kupili jedan kamion, ali vrijednim radom i trudom posao se širio i postao pravi biznis. Došli su drugi, treći kamion… danas njihovi polaznici u školi uče teoriju i praksu na tri ogromna kamiona s prikolicama – dva automatika i jednim s manuelnim mjenjačem.

    Gazdarica škole Tanja objašnjava da kad položiš s manuelnim, takav vozač u Kanadi nema nikakvih ograničenja kad je riječ o dozvoli za upravljanje kamionima, za razliku od automatika, te da se sve više ljudi odlučuje za učenje na klasičnom mjenjaču jer želi da pokrije sve opcije.

    Tanja se sjeća i početaka u njihovoj, poslije 25 godina rada, sada uspješnoj autoškoli kada su im krajem devedesetih 90 posto polaznika bili “naši” odnosno ljudi s prostora bivše Jugoslavije, iz svih republika, koji su se tada u velikom broju doseljavali u Kanadu.

    Jedan na jedan

    Međutim, početkom 2000-ih dolazi do preokreta i skoka škole na viši nivo kada od nadležnih ministarstava dobijaju dodatne certifikate a uz njih i kandidate iz čitavog svijeta, prenosi Serbian Times.

    Tanja i Emir kažu da u drugim školama polaznici odslušaju teoriju pa tek onda vide kamion a da oni vole da to bude kombinovano. Kad je riječ o nastavi kod njih u školi nema grupnih lekcija – u kamion se sjeda isključivo jedan na jedan – jedan đak, jedan instruktor.

    Emir je tokom karijere napredovao i ispolagao za najviše certifikate koje može da ima instruktor vožnje kad je riječ o kamionima.


    pressmediabih.com

    Koliko je koristan ovaj članak?

    Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

    Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

    Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovaj post.

    Kako vam se ovaj post učinio korisnim ...

    Pratite nas na društvenim mrežama!

    Žao nam je što vam ovaj post nije bio koristan!

    Poboljšajmo ovaj post!

    Recite nam kako možemo poboljšati ovaj post?

    Supported by TNT Grupacija
    Supported by TNT Grupacija
    Mirko Mirko
    Mirko Mirkohttps://poslovne.com
    Mirko je živa enciklopedija. Voli historiju, puno istražuje. Njegove zanimljivosti ostavljaju bez daha. Vrhunski je novinar i istražvač. Dugogodišnji je član TNT grupacije.
    Supported by TNT Grupacija spot_img

    DRUGI UPRAVO ČITAJU