Otkrivamo tajne usješnih biznisa!

    Addiko Bank Sarajevo već treću godinu ponosni nosilac međunarodnog certifikata za vrhunski odnos prema klijentima „Customers’ Friend – Jer mi cijenimo svoje klijente”

    Addiko Bank Sarajevo još jednom je, treći put zaredom, potvrdila svoju izvrsnost u odnosima sa klijentima, kroz certifikat „Customers’ Friend – Jer mi cijenimo svoje klijente“  koji se dodjeljuje kompanijama i organizacijama koje njeguju uzoran odnos prema klijentima. Certifikat je dodijeljen od strane međunarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association sa sjedištem u Švicarskoj.  

    „Ova certifikacija nam je veoma bitna, prvenstveno zbog svih izazova koje smo naslijedili u prošlosti, a koje smo veoma uspješno okončali“, istakao je Emir Jildizlar, menadžer korporativnih komunikacija Addiko Bank Sarajevo, te dodao da je kvalifikaciji za ovaj certifikat prethodio vrlo strog i opsežan proces analize koja uključuje niz provjera koje provodi organizacija ICERTIAS.

    Zahvaljujući visokim rezultatima sekundarnog istraživanja, Addiko Bank Sarajevo je i ove godine opravdala najviši status izvrsnosti – „Customers’ Friend – Vrhunska izvrsnost“ (eng. Superior Excellence). Istraživanja pokazuju da se briga o klijentima, ljubaznost i stručnost svrstavaju u Top 5 stvari koje klijenti najviše cijene, a Addiko banka svojim poslovanjem pokazuje upravo to – da su im njihovi klijenti na prvom mjestu.

    Koliko je koristan ovaj članak?

    Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

    Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

    Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovaj post.

    Kako vam se ovaj post učinio korisnim ...

    Pratite nas na društvenim mrežama!

    Supported by TNT Grupacija
    Alem Sinanović
    Alem Sinanović
    Alem Sinanović je urednik digitalnih medija TNT Grupacije. Gotovo opsesivno istražuje digitalu, SEO, mogućnosti online zarade i sl.
    Supported by TNT Grupacija spot_img

    DRUGI UPRAVO ČITAJU