Protekla godina za kompaniju Lactalis BH bila je veoma uspješna. Otkupila je 43 miliona litara mlijeka i to isključivo od domaćih farmera, a trenutno sarađuje sa oko 1.500 farmera iz cijele Bosne i Hercegovine i oko 50 posto ukupne proizvodnje izvozi. Glavna izvozna tržišta su Crna Gora, Kosovo, Srbija i Makedonija.
Lactalis je u 2022. godini plasirao brojne nove proizvode, najviše iz kategorije sira i fermentacija, a izdvojili su se novi okusi Dukatosa (jagoda, narandža i cimet, kokos, kafa), kao i jedan od najjačih brendova u siru Galbani Parmigiano Reggiano i Grana Padano. U proteklom periodu obogatio je i portfolio sira ribanca. Također, brand Dukat je nakon dugo vremena rebrendiran i postavljen u korak s vremenom.
Podrška farmerima od milion KM
“Poticanje razvoja primarne proizvodnje mlijeka jedna je od strateških odrednica našeg poslovanja, a razvoj domaće privrede temelj je našeg poslovanja. Bez naših farmera ne bi bilo ni domaćeg mlijeka, tako da ih moramo paziti što je više moguće. S obzirom na to da su se u protekloj godini suočavali sa određenim problemima, odlučili smo da primarnu proizvodnju podržimo sa milion KM. Na ovaj način smo željeli doprinijeti stvaranju uslova za povećanje proizvodnje svježeg sirovog mlijeka, rastu broja samoodrživih poljoprivrednih proizvođača i osiguranju stabilnog poljoprivrednog dohotka koji će poljoprivrednicima omogućiti adekvatan životni standard”, kazao je Kenan Kečo, generalni direktor kompanije Lactalis BH, te dodao kako su brojne druge mjere pomoći domaćim farmerima u 2022. godini pomogle i dale pozitivne rezultate, a da je i otkup od domaćih farmera povećan u vrijeme kada i na globalnom i na domaćem tržištu otkup mlijeka i proizvodnja padaju.
Lactalis BH je kompanija koja kompletnu svoju dobit reinvestira u domaće tržište. Proizvodne kapacitete neprestano unapređuje i uvijek nastoji dodatno poboljšati kvalitet svojih proizvoda, ali i olakšati proizvodne procese.
“Situacija u 2022. godini bila je nestabilna zbog više faktora, a neki od njih su pad proizvodnje mlijeka u BiH, povećanje cijena energenata i repromaterijala, nedostatak radne snage u Bosni i Hercegovini i slično. Lactalis je detaljno analizirao svaku situaciju, naročito iz ugla potrošača i konzumenata, kako bi što više umanjio udar na njihove džepove. Ogroman dio negativnog finansijskog efekta je apsorbiran jer moramo brinuti o sadašnjim, ali i budućim potrošačima”, istakao je Kečo.
Pokretačka snaga bh. privrede
Najveću sigurnost i stabilnost Lactalisu u Bosni i Hercegovini pruža spoj internacionalnog i domaćeg iskustva. Uposlenici, domaća proizvodnja i otkup mlijeka sa farmi iz BiH su osnova Lactalisa BH i mljekare Inmer, a to je ujedno i pokretačka snaga bh. privrede. Kompanija kroz brojne edukacije, treninge i radionice ulaže i u svoje uposlenike, za koje kažu da su ključna karika u njihovom poslovanju. Zbog toga im pružaju brojne mogućnosti za napredovanje, ali i podršku u teškim trenucima.
Lactalis ima veoma jaku distributivnu mrežu, jak izvoz i prepoznatljive brendove među kojima su President, Dukat, Galbani, Parmalat, Domaće blago i Alpsko mleko. U Bosni i Hercegovini trenutno imaju 300 uposlenika i uvijek teže daljem razvoju. Tako za ovu godinu u planu imaju i jednu veliku investiciju, a o tome će više detalja biti poznato u narednom periodu.
Proizvodi kompanije Lactalis BH proizvode se u mljekari u Gradačcu, od mlijeka koje se otkupljuje od 1.500 domaćih farmera. Lactalis BH poznat je po svojim brendovima Dukat i Domaće blago, ali i brendovima Président, Galbani, Alpsko mleko, Sirela, Parmalat i Lactel, koje distribuira na tržištu Bosne i Hercegovine.
The post Uspješna godina za Lactalis BH: Otkupljeno 43 miliona litara mlijeka od domaćih farmera appeared first on Dnevni.ba.