Otkrivamo tajne usješnih biznisa!

    Pobjednica 5. emisije treće sezone SBF Start-up Challenge Lejla Reizbegović

    Lorica će proizvoditi dizajnirane medicinske uniforme od antimikrobnih materijala

    Ljubav prema modi i dizajnu doktorica dentalne medicine iz Hadžića Lejla Reizbegović pretvorila je u biznis. Naime, ova 25-godišnjakinja je svoju ideju za proizvodnju brenda medicinske odjeće Lorica predstavila na televiziji Hayat u posljednjoj emisiji 3. sezone takmičenja Sarajevo Business Forum Start-up Challenge i odnijela ubjedljivu pobjedu. Stručni žiri je njenu ideju da proizvodi medicinske uniforme od antimikrobnih materijala, koji sprječavaju rast i razvoj bakterija na radnoj odjeći, ocjenio najvišim ocjenama.

    „Od malena gajim veliku ljubav prema likovnoj umjetnosti. Tokom studija stomatologije bila sam u prilici da stalno nosim medicinske uniforme i prepoznala nedostatak posvećenosti dizajnu u ovoj branši i tako je nastala ideja da dizajniram inovativne, moderne i prepoznatljive uniforme“, kaže Lejla, koja će nagradni finansijski fond BBI banke iskoristiti za razvijanje novih proizvoda i registraciju firme.

    „Pobjeda na ovom takmičenju mi je dala vjetar u leđa kako u finansijskom smislu tako i u smislu podrške i priznanja od značajnih ljudi iz svijeta biznisa. Kompletan nagradni fond SBF takmičenja daje veliku podršku počevši od finansija, pa do logističke podrške, promocije i oglašavanja, te mentorstva. Svim mladim ljudima bih preporučila da iskoriste ovu priliku i predstave svoje ideje“, govori Lejla.

    Lorica je peti pobjednik, čime je završena treća sezona takmičenja mladih u poslovnim idejama koje je Bosna Bank International pokrenula u saradnji sa televizijom Hayat i partnerima. Svi pobjednici imat će priliku da svoje ideje predstave i na 11. Sarajevo Business Forumu.

      UNIQA implementirala novi model poslovanja – UNIQA 3.0

    Za ovu, treću sezonu, za pobjednike takmičenja nagradni fond iznosio je više od 200 hiljada KM. Nagrade i podršku su obezbijedili: BBI banka, TV Hayat, Bamcard, Fondacija Mozaik, RSG Media Group, Uni-Expert, Klix.ba, Akta.ba, Business Magazine, Poslovne novine, Studomat.ba, projekat Dijaspora za razvoj (D4D), a podršku projektu i učesnicima dali su i Fondacija 787, Fondacija Impakt i Konrad Adenauer Stiftung.

    Koliko je koristan ovaj članak?

    Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

    Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

    Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovaj post.

    Kako vam se ovaj post učinio korisnim ...

    Pratite nas na društvenim mrežama!

    Žao nam je što vam ovaj post nije bio koristan!

    Poboljšajmo ovaj post!

    Recite nam kako možemo poboljšati ovaj post?

    Supported by TNT Grupacija
    Una
    Unahttps://poslovnisvijet.ba
    Una je prava dušica. Voli modu, pazi na zdravlje. Često piše o zdravoj ishrani i sportskom načinu života. Prati edukativne, zanimljive i zabavne teme.
    Supported by TNT Grupacija spot_img

    DRUGI UPRAVO ČITAJU