Pet besplatnih alata u digitalnom marketingu

-

()

Pet besplatnih alata – U doba kada sve ima svoju cijenu, zvuči skoro pa nemoguće da se na tržištu mogu pronaći alati koji nam uvelike pomažu u poslovanju, a koji su – BESPLATNI

Bilo da se radi o uređivanju fotografija, pronalasku ključnih riječi ili jednostavno o istraživanju tržišta, za svaki od navedenih pojmova dostupan je barem po jedan alat kojime se možemo služiti online.

Ovaj put smo odlučili izdvojiti ovih 5 alata

Google analitics – analizirajući, odnosno prikupljajući informacije želimo doći do određenog zaključka, zar ne? U ovom nam slučaju Google analitics daje informacije o posjetiteljima (dob, spol, lokacija, preferencije i sl.). Te uvid u to koje su stranice više, a koje manje posjećene. Sve to kako bi na temelju istih mogli prilagođavati naše oglasne kampanje prema ciljanoj publici.

Hootsuite – popularan je alat koji nam služi za upravljanje društvenim mrežama. Naime, omogućava korekcije objava i praćenja najpopularnijih hashtagova (#). Daje nam nezaobilaznu analitiku i izvještaje o objavama i aktivnostima na temelju kojih možemo planirati one buduće.

Google keyword planer – marketinške kampanje uistinu nemaju smisla bez ključnih riječi. Srećom, ovaj nam alat olakšava cjelokupnu stvar na način da nam predočava koliko je određena ključna riječ popularna. Koja se koristi više, a koja manje, te kolika je cijena po kliku za svaku pojedinu riječ ili skup riječi.

Facebook text overlay – Sigurno jedan od pet besplatnih alata koje ne smijete zaobići. Da li vam se dogodili da prilikom kreiranja Facebook oglasa dobijete obavijest da će oglas doprijeti do manjeg broja publike? To se događa najčešće iz razloga što je previše teksta na slici. Facebook algoritam prepoznaje tekst na slici koja se promovira i sukladno njegovoj količini smanjuje doseg. Ne plaćajte oglase koji dopiru do manjeg broja ljudi. Iskoristite alat koji će vam pomoći da otkrijete da li je količina teksta na vašoj fotki optimalna.

Canva – zanimljiv web alat za grafički dizajn. Ali ne, ne morate biti grafički dizajner da biste ga znali koristiti. To je vrlo jednostavna i praktična te nadasve user friendy Jednom kad ju isprobate obožavat ćete ju! Osim za objave na društvenim mrežama odličan je i za izradu dokumenata. Kao i prezentacija, postera, bannera – ma sve potrebno za marketinške kampanje! I k tome, ne morate se brinuti da li su slike koje se nalaze tamo slobodne za korištenje. Mi ovu platformu koristimo svaki dan, a što vi čekate?

Dakle, sve navedene alate možete koristiti besplatno. Jedino što vam je nakon toga potrebno su vrijeme, malo znanja i volja za eksperimentiranjem! Pet besplatnih alata koji će vas oduševiti?

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovaj post.

Kako vam se ovaj post učinio korisnim ...

Pratite nas na društvenim mrežama!

Žao nam je što vam ovaj post nije bio koristan!

Poboljšajmo ovaj post!

Recite nam kako možemo poboljšati ovaj post?

Preuzimanje sadržaja

Preuzimanje sadržaja je dozvoljeno samo uz dodavanje link na poslovnisvijet.ba unutar preuzetog članka. Hvala.

Podijeli s prijateljima

Možda vas zanima

Punjenje Telefona i Kako Izbjeći 3 Najčešće Pogreške

Punjenje telefona je nešto najlakše što možete uraditi. Jednostavno uključite telefon u punjač, zatim punjač u zid i gotovo. Međutim održavanje vaše baterije i...

Šta je Google oglašavanje i kako funkcioniše?

Google danas predstavlja najmočniji internet pretraživač. Svi  znamo šta je Google i ne može proći jedan dan, a da ga ne upotrijebimo. Svake sekunde...

Kamatne stope – Razlika između fiksne i promjenjive?

Kamatne stope - Postupak kako izgleda obračun kamata na kredite treba znati svatko tko ima kredit. Izračun kamata na kredite se vrlo jednostavno računa. Kamata...
Pet besplatnih alata u digitalnom marketingu