Otkrivamo tajne usješnih biznisa!

    Pepco otkrio planove za početak poslovanja u Bosni i Hercegovini 2023. godine

    • Pepco planira otvoriti svoje prve trgovine u Bosni i Hercegovini na jesen 2023. godine.
    • Lanac trgovina je u potrazi za potencijalnim lokacijama u Sarajevu i Banjoj Luci.

    Pepco, maloprodajni lanac trgovina sa brzim rastom vrijednosti, danas je najavio planove za pokretanje poslovanja u Bosni i Hercegovini, pri čemu će prve trgovine biti otvorene na jesen 2023. godine. Bosna i Hercegovina će biti 19. tržište za Pepco brend. Ovaj lanac ima više od 3.000 prodavnica od Estonije na sjeveru Evrope do Italije na jugu i od Španije na zapadu do Bugarske na istoku. Ove godine Pepco je također uspješno otvorio svoje prve trgovine u Njemačkoj i Grčkoj.

    Pepco je jedinstveni maloprodajni lanac diskontnih trgovina sa raznolikom ponudom, kako proizvoda za dom, tako i odjeće za cijelu porodicu sa oko 500 kategorija, a sve po veoma niskim cijenama. Niske cijene su ključna snaga Pepco prodavnica, kako ističe većina njegovih kupaca (65%). Oni redovno posjećuju Pepco trgovine i 2/3 kupovina planiraju unaprijed, ali u isto vrijeme neki kupci posjećuju ove trgovine iz zadovoljstva, bez posebnog plana kupovine. Pepco prodavnice su povoljne i nude profesionalnu, prijateljsku uslugu. Njihov indeks zadovoljstva kupaca iznosi 88%, što se ogleda u redovno osvajanim nagradama kao što su Zvijezde kvaliteta usluge. Nakon tržišnog uspjeha u Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji, Pepco u početku cilja na područje Sarajeva i Banje Luke za svoje prve trgovine, a nakon njih slijedi dalje širenje u zemlji.

      Predstavljeno bogato kulturno naslijeđe i turistički potencijal grada Stoca

    Pepco prodavnice zauzimaju više od milion kvadratnih metara prodajnog prostora širom Evrope. U Bosni i Hercegovini, kompanija želi sarađivati sa vlasnicima nekretnina i agentima kako bi osigurala dugoročni zakup prostora od 450 do čak 700+ kvadratnih metara u maloprodajnim i trgovačkim centrima u gradovima i mjestima s više od 15.000 stanovnika.

    “Otvaranje Pepco prodavnica u Bosni i Hercegovini je sljedeći važan korak na putu rasta našeg brenda. Prateći rezultate istraživanje tržišta i uočavajući veliko interesovanje u  balkanskim zemljama poput Slovenije, Hrvatske i Srbije, također očekujemo da ćemo steći popularnost među kupcima u Bosni i Hercegovini. Pepcove vodeće cijene na tržištu, kvalitet proizvoda kao i široka ponuda odjeće i kućnih potrepština govore sami za sebe – svakog dana negdje u Evropi otvorimo novu Pepco prodavnicu, a mjesečno u prosjeku obavljamo 28 miliona transakcija”, kaže Anca Radu, regionalna direktorica maloprodaje lanca Pepco i dodaje:

    “Od 2010. godine, Pepco je povećao broj zaposlenih za 1000% uz održavanje nevjerovatno visoke stope zadržavanja osoblja. Fokusiramo se na stvaranje mogućnosti za naše kolege da rastu s nama, kako na profesionalnom, tako i na ličnom nivou. Zato nam je prioritet zaposliti ljude koji su strastveni, entuzijastični i žele da razviju svoje vještine i doprinesu razvoju kompanije.”

    Pepco trenutno širom Evrope zapošljava više od 24.000 kolega i kolegica i pruža im obimnu obuku kako bi poboljšao njihov doprinos poslovanju i razvio svoje dugoročne karijere, uz fleksibilne radne obrasce i beneficije za zaposlene. Mnogi zaposleni u Pepcu na višim rukovodećim pozicijama započeli su karijeru radeći u trgovinama. Kompanija planira u početku zaposliti nekoliko desetina djelatnika za pokretanje poslovanja u Bosni i Hercegovini.

      Ograničeno povećanje cijena snabdijevanja električnom energijom tokom 2023. godine

    Kao što kaže moto brenda “Osjetite kvalitet, volite cijenu”, Pepco obezbjeđuje porodicama sve što im je potrebno i što žele za svoje domove po povoljnim cijenama, uključujući dječiju, mušku i žensku odjeću, modne dodatke, obuću, kozmetiku, igračke, kućanske potrepštine, ukrase i druge tekstilne proizvode za dom.

    Više detalja o brendu, mogućnostima zapošljavanja i potencijalnoj saradnji sa vlasnicima nekretnina dostupno je na web stranici www.pepco.ba.

    Pepco je zajedno sa brendovima Poundland i Dealz dio Pepco grupe sa sjedištem u Ujedinjenom Kraljevstvu, koja je izašla na burzu 2021. godine na Varšavskoj burzi pod oznakom: PCO. Domet Grupe se proteže izvan Evrope zajedno sa globalnim dobavljačem, PGS, koji ima urede smještene strateški širom južne i istočne Azije.

    The post Pepco otkrio planove za početak poslovanja u Bosni i Hercegovini 2023. godine appeared first on Dnevni.ba.

    dnevni.ba

    Koliko je koristan ovaj članak?

    Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

    Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

    Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovaj post.

    Kako vam se ovaj post učinio korisnim ...

    Pratite nas na društvenim mrežama!

    Žao nam je što vam ovaj post nije bio koristan!

    Poboljšajmo ovaj post!

    Recite nam kako možemo poboljšati ovaj post?

    Supported by TNT Grupacija
    Mirko Mirko
    Mirko Mirkohttps://poslovne.com
    Mirko je živa enciklopedija. Voli historiju, puno istražuje. Njegove zanimljivosti ostavljaju bez daha. Vrhunski je novinar i istražvač. Dugogodišnji je član TNT grupacije.
    Supported by TNT Grupacija spot_img

    DRUGI UPRAVO ČITAJU