Otkrivamo tajne usješnih biznisa!

    Monetize AD: Kreatori igrica i stipendisti na konferenciji u Istanbulu

    Mlada ekipa junior programera, koji su svoju praksu započeli u kompaniji Monetize AD, plasirali su drugu mobilnu igricu ove godine. Igricu su kreirali sami, a ovom mjesecu, tačnije 14. i 15. novembra, predstavili su je na svjetskoj konferenciji u Istanbulu.

    „Jasno je da se radi o napornom radu i podršci kolega i nadređenih u kompaniji, kojoj su rado posvećivali vrijeme nakon školskih obaveza. Armin Subašić, Faris Jusubašić i Muhamed Bećirović su osamnaestogodišnjaci, koji su već od ranije usmjeravali svoje slobodno vrijeme online svijetu i „modernim“ profesijama, ali se čini da s novim generacijama, i ta navika može imati dobru prednost.“, kaže Mersad Vejzović, tehnički direktor i suosnivač kompanije Monetize AD.  

    Prva igrica, plasirana početkom godine, predstavljena je tržištu pod imenom “Hexahero”, a imala je i prilično dobar odziv korisnika/ca. Nova igrica nosi naziv “Gigycube: Jelly Rush” i kreirana je prema modernim trendovima iz svijeta online i Hyper Casual igara, o čemu su Subašić i Bećirović govorili na konferenciji.


    Image

    .


    „Moramo se prilagođavati trendovima, razvoju i novim mogućnostima. Uvijek smo zagovornici podrške ambicioznim i sposobnim mladim ljudima. Neki već koračaju stazama vlastitog uspjeha, a našu podršku, kao i do sada i u svakom smislu, mogu očekivati i dalje“, dodaje Vejzović.

    Konferenciju Hyper Games su posjetili u pratnji senior programera, Mirze Bašića i uspješno prikazali development i marketing novih igrica, kao i moderne trendove koji prate izradu Hyper Casual igrica i načinu adaptiranja trendova na nove projekte.

      Wall Street oštro pao nakon odluka Feda

    „Konferencija je novi korak u našem uspjehu i definitvno se radujemo što će naš proizvod biti prepoznatljiv široj publici. U ovoj kompaniji sam počeo praksu i iskušao se u svojim prvim projektima za stipendiju, a nakon završetka škole sam dobio i ponudu za posao, koju sam rado prihvatio“, kaže Armin Subašić, jedan od kreatora igrice i junior programera.

    Podsjetimo, Monetize AD je u posljednjih nekoliko godina zabilježila uspjeh kao najbrže rastuća kompanija u regionu. Sa sjedištem u Sarajevu, tržište je proširila na nekoliko evropskih država, djelujući sa svoje četiri platforme za marketing, dva interna brenda u razvoju i fabrikom za proizvodnju i distribuciju domaćih proizvoda.

    Nova igrica je dostupna za Android i iOS uređaje, a više o aktivnostima i radu kompanije, možete pronaći na Instagram i LinkedIn profilima.

     

     



    www.oslobodjenje.ba

    Koliko je koristan ovaj članak?

    Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

    Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

    Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovaj post.

    Kako vam se ovaj post učinio korisnim ...

    Pratite nas na društvenim mrežama!

    Žao nam je što vam ovaj post nije bio koristan!

    Poboljšajmo ovaj post!

    Recite nam kako možemo poboljšati ovaj post?

    Supported by TNT Grupacija
    Mirko Mirko
    Mirko Mirkohttps://poslovne.com
    Mirko je živa enciklopedija. Voli historiju, puno istražuje. Njegove zanimljivosti ostavljaju bez daha. Vrhunski je novinar i istražvač. Dugogodišnji je član TNT grupacije.
    Supported by TNT Grupacija spot_img

    DRUGI UPRAVO ČITAJU