back to top

Mercator zaposlenicu od krvi i mesa zamjenio robotom


Mercator Zaposlenicu Od Krvi I Mesa Zamjenio Robotom

U posljednjim danima, Slovenija je postala svjedokom značajnih promjena u načinu prezentacije vijesti na televiziji, s umjetnom inteligencijom (AI) koja postaje sveprisutna u medijima. Mercator, jedna od vodećih trgovinskih firmi u Sloveniji, izazvala je brojne kritike zamijenivši pravu TV voditeljku digitalnom.

Na njihovom kanalu M Soseska, gledatelje sada dočekuje Ota R. Merc, digitalna voditeljka koja predstavlja anagram imena Mercator. Umjesto lica od krvi i mesa, Ota je digitalna kreacija koja informiše gledatelje o najnovijim vijestima. Ovaj potez Mercatora izazvao je negodovanje brojnih Slovenaca, uključujući novinarku Mišu Margan, koja se pitala je li ljudska prisutnost još uvijek potrebna u medijima.

Margan je podijelila svoje ogorčenje na društvenim mrežama, izražavajući nelagodu zbog gledanja digitalne voditeljke koja “govori neke bla bla poruke bez trunke empatije i emocija.”

U posljednjim danima, Slovenija je postala svjedokom značajnih promjena u načinu prezentacije vijesti na televiziji, s umjetnom inteligencijom (AI) koja postaje sveprisutna u medijima. Mercator, jedna od vodećih trgovinskih firmi u Sloveniji, izazvala je brojne kritike zamijenivši pravu TV voditeljku digitalnom.

Na njihovom kanalu M Soseska, gledatelje sada dočekuje Ota R. Merc, digitalna voditeljka koja predstavlja anagram imena Mercator. Umjesto lica od krvi i mesa, Ota je digitalna kreacija koja informiše gledatelje o najnovijim vijestima. Ovaj potez Mercatora izazvao je negodovanje brojnih Slovenaca, uključujući novinarku Mišu Margan, koja se pitala je li ljudska prisutnost još uvijek potrebna u medijima.

Margan je podijelila svoje ogorčenje na društvenim mrežama, izražavajući nelagodu zbog gledanja digitalne voditeljke koja “govori neke bla bla poruke bez trunke empatije i emocija.”

Mercator je odgovorio na kritike, ističući da su pioniri inovacija. Naveli su da testiraju umjetnu inteligenciju u različitim područjima, uključujući komunikaciju. Digitalna voditeljka Ota služi za prenošenje klasičnih korporativnih poruka na sedmičnom nivou, a Mercator je ocijenio svoj potez hrabrim, ističući agilnost i brzinu u brzoj kreaciji takvog sadržaja uz pomoć umjetne inteligencije.

“Mi u Mercatoru smo inovatori. Prvi smo uveli TikTok blagajne, među prvima smo ponudili automatske blagajne, a kao inovatori rado iskušavamo nove tehnologije i pristupe. To vrijedi i za upotrebu umjetne inteligencije koju testiramo ili za interpretaciju podataka na temelju kojih možemo donositi bolje poslovne odluke ili je testiramo u drugim područjima, kao što je to komunikacija”, kazali su.

Mercator je odgovorio na kritike, ističući da su pioniri inovacija. Naveli su da testiraju umjetnu inteligenciju u različitim područjima, uključujući komunikaciju. Digitalna voditeljka Ota služi za prenošenje klasičnih korporativnih poruka na sedmičnom nivou, a Mercator je ocijenio svoj potez hrabrim, ističući agilnost i brzinu u brzoj kreaciji takvog sadržaja uz pomoć umjetne inteligencije.

“Mi u Mercatoru smo inovatori. Prvi smo uveli TikTok blagajne, među prvima smo ponudili automatske blagajne, a kao inovatori rado iskušavamo nove tehnologije i pristupe. To vrijedi i za upotrebu umjetne inteligencije koju testiramo ili za interpretaciju podataka na temelju kojih možemo donositi bolje poslovne odluke ili je testiramo u drugim područjima, kao što je to komunikacija”, kazali su.


pressmediabih.com
Supported by TNT Grupacija

DRUGI UPRAVO ČITAJU