11.6 C
Sarajevo
NaslovnicaPoslovni životJYSK je krenuo u najveću globalnu kampanju kojom zapošljava nove rukovoditelje/ice prodavnica

JYSK je krenuo u najveću globalnu kampanju kojom zapošljava nove rukovoditelje/ice prodavnica

()

JYSK je krenuo u najveću globalnu kampanju, 3.000 rukovoditelja/ica prodavnica JYSK-a pomoći će pri zapošljavanju 2.000 budućih kolega/ica

U februaru 2021. godine JYSK je dostigao cilj od 3.000 prodavnica širom svijeta. Kako bi to proslavio i nastavio ostvarivati put ka novom cilju od 5.000 prodavnica, kreće u dosad najveću kampanju za zapošljavanje.

I u BiH JYSK traži nove kolege/ce. JYSK u BiH trenutno posluje sa 25 prodavnica, a u narednih godinu dana je u planu otvaranje još 4 nove.

Kampanja će se komunicirati interno i eksterno putem medijskih kanala kao što su LinkedIn, Facebook, Instagram i YouTube sa oglasima, video zapisima i kvizom, a sve pod sloganom „Želite li se pridružiti našem timu od 3.000 rukovoditelja/ica prodavnica?“– Oglašavanje –

Rukovoditelji/ce prodavnica su ponosni na to što su učestvovali u kampanji, a na pitanje šta bi poručili novim budućim kolegama/icama, Lejla Polić, rukovoditeljica prodavnice iz Sarajeva je poručila „Donesi predanost, čekaju te mogućnosti! I to je u JYSK-u zaista tako. Trud se prepoznaje i nagrađuje i moj put u JYSK-u je jedan od takvih primjera“.

Veliko istraživanje sprovedeno među rukovoditeljima/cama prodavnica

Ko su najbolji primjeri na koje treba da se ugledate ako razmišljate o promjeni posla ili novoj poziciji? Naravno, oni koje već rade na sličnim poslovima u vama poželjnoj kompaniji i koji su uspješni u svom poslu.

Upravo odgovore na takva pitanja dalo je međunarodno istraživanje sprovedeno krajem 2020. godine među 3.000 rukovoditelja/ica JYSK prodavnica, koje je poslužilo kao podloga za osmišljavanje koncepta kampanje. U BiH je u istraživanju učestvovalo 19 rukovoditelja prodavnica koji već upravljaju svojim timom. Ovo jedinstveno istraživanje pomoglo je JYSK-u da sazna još više o tome koje se osobine i hobiji podudaraju sa osobinama tipičnog rukovoditelja/ice prodavnice u JYSK-u kako bi privukli najbolje kandidate/kinje koji će se pridružiti velikoj JYSK porodici u ostvarivanju novog plana ekspanzije od 5.000 prodavnica.

Rezultati sprovedenog istraživanja naučili su nas nešto novo o rukovoditeljima/cama prodavnica, njihovim hobijima i interesima, te postavili čvrste temelje za kampanju koja će, vjerujem, privući mnogo kvalitetnih kandidata i novih kolega“, izjavila je Jadranka Čulo Petrovčić, rukovoditeljica ljudskih potencijala u JYSK-u Slovenija, Hrvatska, BiH i Srbija.

Neke od zanimljivosti o rukovoditeljima/cama JYSK prodavnica:

  • Prirodan je vođa, vođen rezultatima, pozitivan, odlučan, uvjerljiv i spreman na rizik.
  • Rukovoditelj/ica prodavnice u JYSK-u u prosjeku ima 29 godina i 14 godina obrazovanja.
  • 90% rukovoditelja/ica održava kondiciju i živi aktivno.
  • 86% rukovoditelja/ica je zainteresovano za kuhanje.
  • 63% svih rukovoditelja/ica prodavnica u JYSK-u ima partnera sa kojim živi u zajedničkom domaćinstvu.
  • 93% rukovoditelja zanima uređenje interijera.

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovaj post.

Kako vam se ovaj post učinio korisnim ...

Pratite nas na društvenim mrežama!

Žao nam je što vam ovaj post nije bio koristan!

Poboljšajmo ovaj post!

Recite nam kako možemo poboljšati ovaj post?

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

spot_img

najnovije biznis vijesti

možda vas zanima