back to top

JYSK je krenuo u najveću globalnu kampanju kojom zapošljava nove rukovoditelje/ice prodavnica

JYSK je krenuo u najveću globalnu kampanju, 3.000 rukovoditelja/ica prodavnica JYSK-a pomoći će pri zapošljavanju 2.000 budućih kolega/ica

U februaru 2021. godine JYSK je dostigao cilj od 3.000 prodavnica širom svijeta. Kako bi to proslavio i nastavio ostvarivati put ka novom cilju od 5.000 prodavnica, kreće u dosad najveću kampanju za zapošljavanje.

I u BiH JYSK traži nove kolege/ce. JYSK u BiH trenutno posluje sa 25 prodavnica, a u narednih godinu dana je u planu otvaranje još 4 nove.

Kampanja će se komunicirati interno i eksterno putem medijskih kanala kao što su LinkedIn, Facebook, Instagram i YouTube sa oglasima, video zapisima i kvizom, a sve pod sloganom „Želite li se pridružiti našem timu od 3.000 rukovoditelja/ica prodavnica?“Oglašavanje

Rukovoditelji/ce prodavnica su ponosni na to što su učestvovali u kampanji, a na pitanje šta bi poručili novim budućim kolegama/icama, Lejla Polić, rukovoditeljica prodavnice iz Sarajeva je poručila „Donesi predanost, čekaju te mogućnosti! I to je u JYSK-u zaista tako. Trud se prepoznaje i nagrađuje i moj put u JYSK-u je jedan od takvih primjera“.

Veliko istraživanje sprovedeno među rukovoditeljima/cama prodavnica

Ko su najbolji primjeri na koje treba da se ugledate ako razmišljate o promjeni posla ili novoj poziciji? Naravno, oni koje već rade na sličnim poslovima u vama poželjnoj kompaniji i koji su uspješni u svom poslu.

Upravo odgovore na takva pitanja dalo je međunarodno istraživanje sprovedeno krajem 2020. godine među 3.000 rukovoditelja/ica JYSK prodavnica, koje je poslužilo kao podloga za osmišljavanje koncepta kampanje. U BiH je u istraživanju učestvovalo 19 rukovoditelja prodavnica koji već upravljaju svojim timom. Ovo jedinstveno istraživanje pomoglo je JYSK-u da sazna još više o tome koje se osobine i hobiji podudaraju sa osobinama tipičnog rukovoditelja/ice prodavnice u JYSK-u kako bi privukli najbolje kandidate/kinje koji će se pridružiti velikoj JYSK porodici u ostvarivanju novog plana ekspanzije od 5.000 prodavnica.

Rezultati sprovedenog istraživanja naučili su nas nešto novo o rukovoditeljima/cama prodavnica, njihovim hobijima i interesima, te postavili čvrste temelje za kampanju koja će, vjerujem, privući mnogo kvalitetnih kandidata i novih kolega“, izjavila je Jadranka Čulo Petrovčić, rukovoditeljica ljudskih potencijala u JYSK-u Slovenija, Hrvatska, BiH i Srbija.

Neke od zanimljivosti o rukovoditeljima/cama JYSK prodavnica:

  • Prirodan je vođa, vođen rezultatima, pozitivan, odlučan, uvjerljiv i spreman na rizik.
  • Rukovoditelj/ica prodavnice u JYSK-u u prosjeku ima 29 godina i 14 godina obrazovanja.
  • 90% rukovoditelja/ica održava kondiciju i živi aktivno.
  • 86% rukovoditelja/ica je zainteresovano za kuhanje.
  • 63% svih rukovoditelja/ica prodavnica u JYSK-u ima partnera sa kojim živi u zajedničkom domaćinstvu.
  • 93% rukovoditelja zanima uređenje interijera.
Supported by TNT Grupacija

DRUGI UPRAVO ČITAJU