Google je digitalno audio oglašavanje, brzo-rastući medij oglašavanja, uvrstio u svoju ponudu za marketingaše i izdavače.
Uz svoju DV360 platformu, Google na svoje tržište dodaje i sekciju zvuka, predstavljajući nove opcije i alate za lakše kreiranje audio oglasa.
Izdavači će sada moći prodavati audio oglase programski Google Exchange-om, kroz Ad Manager.
Google forsira svoju ponudu audio oglasa za kupovinu i prodaju, dok medij istovremeno raste. Nova ponuda je aktuelna, jer odrasli u SAD-u, po prvi put 2020. godine provode više vremena slušajući digitalni audio nego radio, a očekuje se da će taj jaz sljedeće godine dodatno porasti.
Dodatno, očekuje se da će domaća oglašivačka potrošnja za podcaste dostići vrtoglavih 782 miliona dolara do kraja godine, a do 2022.godine taj broj će rasti do 1,3 milijarde dolara
Neki od partnera Googla, poput Spotifyja i iHearta već imaju ponude oglasa i tržišta za samostalno posluživanje usluge. Na pitanje da li su Googleovi proizvodi konkurentni, glasnogovornica kaže da većina izdavača radi sa više dobavljača istovremeno, kako bi dobili što bolju ponudu.
„Nova ponuda omogućava izdavačima da razviju strategije unakrsne monetizacije preko njihovog audio, video i displey sadržaja,“ rekla je Carol Walport, produkt menadžerica za Google Ad Manager.
Google je također predstavio Audio Mixer, besplatni alat za marketingaše, i dodatak je njihovom proizvodu Brand Lift alatu za objedinjavanje mjerenja u audio, video i YouTube kampanjama.
Zbog činjenice da Google širi pristup programskom audio inventaru i objedinjuje mjerenja pod ‘jednim krovom’, marketingaši sa slabijom kupovnom moći će smatrati ove ponude jako privlačnim. Za male i srednje klijente ili agencije, kažu da je ova ponuda „zaista od pomoći.“