back to top

dm u BiH podržao 18 projekata sa 60.000 KM

U okviru društveno odgovorne kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra 2024 – podrška projektima za unapređenje i očuvanje menstrualnog zdravlja žena, kompanija dm je podržala realizaciju 18 projekata s područja cijele BiH, s gotovo 60.000 KM.

Podržani su projekti koji imaju za cilj podizanje razine znanja o menstrualnom zdravlju, doprinos smanjenu menstrualnog siromaštva te promjenu percepcije menstruacije u javnosti. Aktivnosti koje će biti obuhvaćene ovim projektima uključuju stručna predavanja, radionice, savjetovanja te izradu edukativnih priručnika i slično.

Projekt „Period podrške“ u organizaciji Asocijacija za aktivno društvo (AZAD)

Jedan od podržanih je i projekt „Period podrške“ u organizaciji Asocijacija za aktivno društvo (AZAD) iz Donjeg Vakufa, koji za cilj ima unapređenje znanja i svijesti o menstrualnom zdravlju i općem zdravlju žena.

#td_uid_1_67af9a2982245 .td-doubleSlider-2 .td-item1 {
background: url(https://business-magazine.ba/wp-content/uploads/2025/02/DM11-80×60.jpg) 0 0 no-repeat;
}
#td_uid_1_67af9a2982245 .td-doubleSlider-2 .td-item2 {
background: url(https://business-magazine.ba/wp-content/uploads/2025/02/DM8-80×60.jpg) 0 0 no-repeat;
}
#td_uid_1_67af9a2982245 .td-doubleSlider-2 .td-item3 {
background: url(https://business-magazine.ba/wp-content/uploads/2025/02/DM6-80×60.jpg) 0 0 no-repeat;
}
#td_uid_1_67af9a2982245 .td-doubleSlider-2 .td-item4 {
background: url(https://business-magazine.ba/wp-content/uploads/2025/02/DM4-80×60.jpg) 0 0 no-repeat;
}
#td_uid_1_67af9a2982245 .td-doubleSlider-2 .td-item5 {
background: url(https://business-magazine.ba/wp-content/uploads/2025/02/DM2-80×60.jpg) 0 0 no-repeat;
}

 „Kroz realizaciju projekta “Period podrške” direktno je educirano 160 žena i djevojaka, što ukazuje na veliku potrebu za ovakvim programima u zajednici. Pozitivne povratne informacije i aktivno učešće učesnica potvrđuju da su ovakve edukacije izuzetno korisne. Projekat je pokazao da je odabir teme o menstrualnom zdravlju žena od strane dm kompanije bio izuzetno značajan, te se nadamo nastavku sličnih aktivnosti u budućnosti, izjavio je Ismail Elkaz, Predsjednik Udruženja AZAD.

Godina u znaku ženskog zdravlja

Podsjetimo, kompanija dm je već početkom drugog mjeseca 2024. snizila Jessa higijenske proizvode širom regije kao doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva: U Bosni i Hercegovini higijenski i dnevni ulošci, tamponi i perive gaćice brenda Jessa sniženi su za 15 posto. Također je sprovedeno SPECTRA istraživanje na temu menstrualnog zdravlja koje je za područje BiH pokazalo da svaka osma žena u BiH nije posjetila ginekologa. Navedeno bilo je uvod u ovogodišnju kampanju koja za cilj ima unapređenje i očuvanje ženskog zdravlja. Ista je zaokružena nizom aktivnosti tokom ljeta, poput 7. dm ženske utrke – u okviru koje je dm donirao 3.000 komada Jessa higijenskih uložaka udruženju „Pomozi.ba“ – i druge dm stručne konferencije na teme fizičkog i mentalnog zdravlja žena u Banjoj Luci, Sarajevu i Mostaru.

Objava dm u BiH podržao 18 projekata sa 60.000 KM pojavila se prvi puta na Business Magazine.

business-magazine.ba

DRUGI UPRAVO ČITAJU