Chatbot primjena u marketingu

-

()

Chatbot primjena u marketingu je ostvarenje marketinškog sna. Svijet u kojem brendovi mogu izgraditi autentične odnose sa svojim korisnicima dok, s druge strane, korisnici mogu ponovno naučiti da vjeruju brendovima.

Upotreba chat botova zasigurno je dobila zamah u posljednjih nekoliko godina, jer su pojedinci i preduzeća počeli shvatati njihovu vrijednost.

Jedan od načina da ostanete konkurentni u modernom poslovanju je automatizacija što većeg broja poslovnih procesa, s toga je chatbot nešto što je zaista vrijedno pažnje.

Šta je chatbot i kako se koristi?

Bot je jednostavno računarski program koji automatizira određene zadatke. Vrijednost chatbotova dolazi iz njihove sposobnosti da automatiziraju komunikaciju u Vašoj organizaciji.

Najnaprednije botove pokreće umjetna inteligencija koja pomaže u razumijevanju složenih zahtjeva, personaliziranju odgovora i poboljšanju vremenske interakcije.

Većina botova slijedi niz pravila programiranih od strane ljudi putem platforme za izradu botova. Jednostavno ih je koristit i često ne morate uopšte poznavati kod da biste napravili interakciju.

Chatbot Vas vodi kroz niz zavisnih pitanja kako bi prikupio potrebne informacije, razumio Vašu namjeru, a zatim isporučio pravi sadržaj koji zadovoljava Vaše potrebe.

Botovi se integriraju s aplikacijama za razmjenu poruka poput WhatsApp-a, Facebook Messanger-a ili Viber-a, te pomažu korisnicima da pronađu rješenja bez obzira gdje se nalaze i koji uređaj koriste.

Postoji mnogo alata i usluga koje Vam omogućavaju da napravite svoj chatbot, bez potrebe za programiranjem. Neki od njih su: Mobilemonkey, Continually, Chatfuel, Facebook Messanger, itd.

chatbot primjena u marketingu
chatbot primjena u marketingu

Šta krajnji korisnici žele postići kada koriste chatbotove?

Ključne stvari koje Vaši korisnici žele od chatbotova su brz odgovor na pitanja, rješavanje problema, te detaljniji odgovor na upit.  

U nastavku ćemo vidjeti kako chatbot štedi Vaše vrijeme i koje su dodatne prednosti korištenja.

Prednosti korištenja chatbotova

1. Ušteda vremena i novca

Automatiziranjem razgovora za koje bi inače zaposlenik trebao odgovoriti, organizacije štede vrijeme i novac. Osoblje se oslobađa od odgovaranja na dolazne poruke sa pitanjima, te time stvara vrijeme za proaktivno iznalaženje drugih rješenja.

2. Ostvarivanje potencijalnih klijenata i prihoda

Chatbotovi koriste direktne poruke za prikupljanje informacija potrebnih za pružanje efikasne podrške. Na primjer, najčešće pitanje koje se postavlja korisniku je zašto posjećuje Vašu stranicu.

Automatizacija ove početne interakcije omogućava korisnicima da kažu botu svoju namjeru kako bi bili što bolje usluženi. Na taj način se klasificiraju potencijalni kupci i prikupljaju njihovi mailovi kako bi se proslijediti prodajnom timu na obzervaciju.

3. Vođenje korisnika ka boljim ishodima

Korisnici ne znaju uvijek gdje otići kako bi pronašli informacije koje su im potrebne. Neki možda ne znaju ni šta žele. Možda su samo u prolazu čuli za Vas i odlučili istražiti. Postavljanjem niza pitanja usmjeravate korisnike na najbolje mjesto gdje mogu pronaći informacije koje žele.

4. Pružanje podrške nakon radnog vremena

Kao što smo već spomenuli, najčešća upotreba chatbotova je pružanje brzih odgovora u hitnim slučajevima. Međutim, organizacije koje ne nude 24-satnu podršku neće pružiti odgovore izvan radnog vremena. Korištenjem chatbota kada je Vaše poslovanje zatvoreno, korisnici i dalje dobivaju pristup informacijama koje su im potrebne.

5. Angažiranje korisnika na jedinstven način

Tradicionalno, korisnička pitanja preusmjeravala su se na preduzeća putem elektronske pošte ili telefona, što je činilo korisnička iskustva prilično standardnim i neprilagođenim. Ali chatbotovi nude novi, zabavan i inteligentan način interakcije s brendovima.

Osigurajte besprijekorna i nezaboravna korisnička iskustva tako da će Vaši korisnici sljedeći put kad budu tražili Vaš proizvod ili uslugu razmišljati o Vašim botovima.

Chatbot primjena u marketingu
chatbot primjena u marketingu

Savjeti za Chatbot marketing strategiju

1. Istražite najčešće postavljena pitanja (FAQs) zajedno sa Vašim timom iz maketinga i prodaje, korisničke podrške, društvenih mreža, itd., kako biste što bolje istražili i saznali uobičajena pitanja i putovanja korisnika, u svrhu što boljeg i korisnijeg kreiranja bota.

2. Napravite drvo konverzacije ili dijagram, počevši s početnim pozdravom, gradeći tok razgovora u svakom mogućem smijeru.

3. Izbjegavajte potpuno otvorena pitanja jer mogu dovesti do zabune i lošeg iskustva korisnika. Ako nemate luksuz visoko napredne obrade jezika, otvoreno pitanje poput “kako Vam danas možemo pomoći” moglo bi ići u bilo kojem smjeru. Ovo ćete riješiti tako što ćete pripremiti niz odgovora na postavljeno pitanje i dati korisniku mogućnost da bira, a samim tim ćete biti spremni i za naredni odgovor.

4. Dajte svom botu glas i toplu poruku dobrodošlice.

5. Pratite efikasnost svog bota pomoću posebnih UTM-ova i kodova za popust. Time otvarate mogućnost mjerenja prometa i klikova, a samim time i povrat investicije.

6. Zamijenite email newsletter sa botovima. Zatražite od ljudi da se uključe i čuju redovna ažuriranja i najave kako biste izgradili listu pretplatnika na svom botu.

7. Šaljite kratke ankete svojim kontaktima povremeno kako biste dobili više informacija.

8. Personalizirajte svoj chatbot.

9. Obavezno promovirajte svoj chatbot kako bi ljudi znali da ga imate.

Chatbot primjena u marketingu
chatbot primjena u marketingu

Plan ka konverziji u tri koraka

Korak 1: Otkrijte bolne tačke Vaših korisnika kako biste pronašli najbolje načine da im pomognete. Podatke o korisnicima možete pronaći korištenjem različitih analitičkih alata koji Vam mogu pomoći da odgovorite na ključna pitanja o komunikaciji s Vašim prozvodima/uslugama.

Korak 2: Osigurajte dostupnost razgovora tokom cjelokupnog korisničkog putovanja.

Korak 3: Koristite pravilnu metriku. Koristeći bot analitiku, lako možete stvoriti jasnu sliku onoga šta odgovara Vašem korisniku.

Nekada glupe mašine, sada su dovoljno pametne da možemo s njima stupiti u kontakt na vrlo ljudski način. Ova tehnologija predstavlja priliku generacije za preduzeća svih oblika i veličina.

Trebali bi biti dostupni ljudima bilo gdje: sa bilo kojeg uređaja i na bilo koji način.

Ukoliko želite to prepustiti nekom drugom, kontaktirajte GRM Digital – digitalnu marketing agenciju – koja će Vam pomoći u odabiru najbolje chatbot strategije za Vaš biznis.

Chatbot primjena u marketingu
chatbot primjena u marketingu

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovaj post.

Kako vam se ovaj post učinio korisnim ...

Pratite nas na društvenim mrežama!

Žao nam je što vam ovaj post nije bio koristan!

Poboljšajmo ovaj post!

Recite nam kako možemo poboljšati ovaj post?

Preuzimanje sadržaja

Preuzimanje sadržaja je dozvoljeno samo uz dodavanje link na poslovnisvijet.ba unutar preuzetog članka. Hvala.

Podijeli s prijateljima

Chatbot primjena u marketingu

Možda vas zanima

Chatbot primjena u marketingu