Otkrivamo tajne usješnih biznisa!

    Američki san na bosanski način / Emina je željela udovoljiti djetetu, a onda se priča "otela kontroli": Tamam začini za svaku kuhinju

    Iz hobija, radoznalosti, ali i težnje da djetetu ne upropastimo zdravo pripremljen obrok dodavanjem začina sa raznim aditivima, 2019. godine krenuli smo u Tamam priču, kaže na početku razgovora za Oslobođenje Emina Mujić-Mulalić iz Doboj-Istoka, vlasnica malog biznisa pod nazivom Tamam prirodne mješavine začina.

    Od hobija do obrta

    Nosilac biznisa uz Eminu, koja je po struci profesorica, i njen je suprug Sabahudin, po zvanju dipl. inž. prehrambene tehnologije, sa dugogodišnjim iskustvom rada u prehrambenoj industriji. Dok Emina obavlja poslove marketinga, promocije i prodaje, Sabahudin je tehnolog u ovoj firmi i obavlja poslove iz svog domena.


    Image

    Stalno smišljaju nove mješavine


    – Nakon prvog miksa začina i velike zainteresiranosti ljudi oko nas, shvatili smo da će ovo prerasti u mali biznis. Tako da hobi 2020. prerasta u obrt. U suštini, ta registracija je istovremeno bila veliki strah, ali sa druge strane i težnja za ispunjenjem dječijih snova i porodičnih ciljeva. Sa 27 godina imati obrt na sebi i zaposlenike veliki je izazov. Također, to je dokaz da u poslovnom svijetu i nije uvijek potrebno imati štelu ili veliku zaleđinu. Za ostvarivanje snova najvažnije je imati volju i jak motiv, dodala je Mujić-Mulalić.

    Tamam priča počela je, kako kaže, sa njihovim prvim proizvodom – Klasikom, univerzalnom mješavinom začina bez vještačkih dodataka.

    – Reakcije na proizvod su bile jako pozitivne, što nam je bio vjetar u leđa da nastavimo. Biznis smo razvijali korak po korak, od prve proizvodnje, testiranja, povratnih informacija, uspostavljanja kontakata sa dobavljačima, promocije na tržištu, razvijanja novih proizvoda, usvajanja novih vrijednosti i navika, učili smo poslovati i nositi se sa onim što nosi poslovni život sa sobom, istakla je Emina.

    Marketing se, prema njenim riječima, odvija preko društvenih mreža, samoreklamiranjem, često preporukom i pohvalama kupaca.

    – Naše ciljno tržište je svako domaćinstvo u kojem žene vode brigu u kuhinji, spremaju zdrave obroke za sebe i porodicu. Specifična ciljna grupa su i kupci koji su na nekim restrikcijama i dijetetskim režimima hrane, kao i dijabetičari, kupci alergični na neke sastojke, bezglutenci, vegani i slični. Naši proizvodi, kojih trenutno imamo 17, mogu se naručiti putem FB stranice i Instagram profila Tamam mješavine začina. Zahvaljujući brzoj pošti, postali su dostupni svakom domaćinstvu u našoj domovini, a dostava se vrši na kućni prag. Također, proizvode možete pronaći u radnjama zdrave hrane u Zenici, Cazinu i Visokom. Ličnu isporuku redovno vršimo na relaciji Tešanj – Tuzla, dodala je Emina.


    Image

    Priča je počela 2019. godine


    Njihovi top-proizvodi su Klasik, Mesaroš, Krompirko, tarhana čorba, bosanski lonac, a zavisno od godišnjeg doba, zna se poredak i promijeniti, te drugi začini postanu aktuelniji.

      Reakcija Evrope na tekuću energetsku krizu

    Brendiranje

    – Jedinstvenost Tamam proizvoda je da su to mješavine: začinskog bilja u zrnu, sjemenu, prahu, listu ili korijenu; sušenog povrća u prahu, granulama, sjeckanom korijenu; gljiva… Mnogi proizvodi su porijeklom sa Istoka, pa sirovinu nabavljamo u veleprodaji od uvoznika, a manji dio i proizvodimo. Trenutno radimo na brendiranju proizvoda, da bismo postali vizuelno uočljiviji i primamljiviji na tržištu, što bi u konačnici povećalo potražnju i kupovinu naših proizvoda, ali i omogućilo ulazak u nove radnje zdrave hrane. Trudimo se da nakon rada na novim proizvodima i testiranja, svakih nekoliko mjeseci pustimo neki novi okus u prodaju, dodala je Emina.

    www.oslobodjenje.ba

    Koliko je koristan ovaj članak?

    Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

    Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

    Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovaj post.

    Kako vam se ovaj post učinio korisnim ...

    Pratite nas na društvenim mrežama!

    Žao nam je što vam ovaj post nije bio koristan!

    Poboljšajmo ovaj post!

    Recite nam kako možemo poboljšati ovaj post?

    Supported by TNT Grupacija
    Mirko Mirko
    Mirko Mirkohttps://poslovne.com
    Mirko je živa enciklopedija. Voli historiju, puno istražuje. Njegove zanimljivosti ostavljaju bez daha. Vrhunski je novinar i istražvač. Dugogodišnji je član TNT grupacije.
    Supported by TNT Grupacija spot_img

    DRUGI UPRAVO ČITAJU