back to top

U prošloj godini kroz mostarski aerodrom prošlo 10.911 putnika

Navode kako je, nažalost, cijeli niz okolnosti utjecao na činjenicu nepostojanja redovitih letova (Zagreb, Dusseldorf) te da je po izbijanju epidemije covida-19, nakon tri godine poslovanja, prekinuta redovita linija za Zagreb.

Pored toga, unatoč najavama, operacija za Dusseldorf, njemačke kompanije Eurowings dvije godine za redom, isti su stornirani.

“Vjerujemo da je dijelom na ovo utjecala i činjenica da je u godinama nakon pandemije Bosna i Hercegovina još uvijek bila na popisima zemalja iz koje su putnici prilikom ulaska u EU bili prinuđeni dostavljati potvrde o cijepljenju/preboljenju ili negativne testove, što je dodatno kompliciralo njihov odlazak iz BiH”, ističu iz mostarskog aerodroma.

Kad su u pitanju planovi za ovu godinu, naglašavaju kako im je cilj da zadrže postojeća tržišta, tj. nastave suradnju s poljskom zrakoplovnom kompanijom LOT (nastavak charter letova iz poljskog grada Katowice) te da pokušaju otvoriti i neka nova tržišta s redovitim linijama, ukoliko se ukaže prilika za to.

“U stalnom smo kontaktu s nekim niskotarifnim kompanijama. Obavijestili smo ih o odrađenim infrastrukturnim projektima koji su bili jedan od preduvjeta razmatranja uvođenja njihovih operacija“, napominju iz Zračne luke Mostar.

Također pokušavaju ponovno vratiti uvođenje redovite linije Mostar-Zagreb-Mostar koja bi, kako kažu, omogućila ne samo povezivanje sa Zagrebom, nego prvenstveno otvorila mogućnost povezivanja s drugim europskim destinacijama, s obzirom na to da je Zagreb kao mogući hub (čvorište) najbliža zračna luka koja bi samim tim i za prijevoznika imala najniža financijska ulaganja.

Usto, za predstojeću sezonu imaju još nekoliko najava od manjih zrakoplovnih kompanija i tour operatora za prijevoz hodočasnika iz Italije o čemu će, naglašavaju, javnost blagovremeno obavijestiti ako dođe do konkretnih dogovora.

Pritom ističu i kako je Zračna luka Mostar, među ostalim, u prethodnoj godini realizirala značajan broj projekata iz kapitalnih sredstava od kojih su najvažniji –  horizontalna signalizacija, popravak i nadogradnja perimetarske ograde, software za prihvat i otpremu putnika i zrakoplova, a u fazi realizacije su PAPI svjetla, sanacije na objektima u terminalnoj zgradi, te omogućavanje neprekidnog izvora energije.

Što se tiče financijskih sredstava koja su dobili iz proračuna FBiH i Grada Mostara, kažu kako su sredstva Vlade FBiH, iz tekućeg transfera, preko Federalnog ministarstva prometa i komunikacija te ona od dobivena od Grada Mostara, kao većinskog vlasnika, utrošena za nematerijalna i materijalna sredstva kako bi se održao hladni pogon rada.

Još jedan važan projekt, navode dalje, je izrada novih procedura letenja od strane Agencije za pružanje usluga u zračnoj plovidbi BiH (BHANSA) koje će ubrzo biti službeno objavljene u AIP-u, a koje su također bile jedan od uvjeta od strane zrakoplovnih kompanija s kojima su komunicirali.

Objava U prošloj godini kroz mostarski aerodrom prošlo 10.911 putnika pojavila se prvi puta na Business Magazine.

business-magazine.ba

DRUGI UPRAVO ČITAJU