back to top

Istraživanje ukazalo na veliki problem oglašavanja na streaming servisima

Brendovi troše veliki novac na oglašavanje kako bi svoju poruku, odnosno informacije o proizvodima i uslugama što uspješnije plasirali što većem broju ljudi i potencijalnih kupaca. Tvrtkama su na raspolaganju brojni kanali putem kojih mogu prenijeti svoju poruku – od tradicionalnih poput TV-a i radija pa do online oglašavanja. Sve popularnije je i oglašavanje putem streaming servisa, piše zimo.hr.

To je opcija o kojoj razmišlja i Netflix, odnosno da umjesto plaćanja pune cijene mjesečne pretplate, korisnici plaćaju manju pretplatu, ali će im se prikazivati i reklame.

No kako je pokazalo nedavno istraživanje kompanija GroupM i iSpot.tv, postoji jedan veliki problem takvog oblika oglašavanja, a to je da se dio oglasa za koji se troši veliki novac ne prikazuje nikome. Riječ je o velikoj cifri – dosadašnja predviđanja govore o više o milijardu dolara prošle godine, dok bi se ta brojka ove godine u SAD-u mogla kretati između 1,5 i čak 1,9 milijardi dolara.

Naime, kako brojni korisnici tim servisima pristupaju putem posebnih uređaja povezanih s televizorom poput Apple TV-a ili brojnih Androidovih streaming boxova, nakon gledanja sadržaja na streaming servisima oni ne isključe te uređaje, već samo TV. Dakle, iako je televizor ugašen, putem streaming boxova sadržaj se i dalje reproducira, a tako i reklame, no njih nitko ne gleda. Naravno, brendovi takve reklame moraju platiti bez obzira na to je li TV ugašen ili upaljen.

Prema spomenutom istraživanju, taj udio oglasa koji se prikazuje dok su televizori ugašeni iznosi čak 17 posto.

Takvih problema nema s aplikacijama za streaming na pametnim televizorima jer, kada se TV ugasi, automatski se ugasi i aplikacija i prekida se streaming.

Prema Adamu Geberu, izvršnom direktoru za investicije GroupM-a, trenutačno živimo u prilično kompliciranom medijskom svijetu te on smatra da je, kako bi se riješio spomenuti problem, potrebno puno više posla na nivou industrije između proizvođača televizora i uređaja za streaming te medijskih kompanija i brendova koji isporučuju oglase.

Kao jedno od rješenja spominje se povremeno pojavljivanje poruke na ekranu poput “gledate li još TV”, s kojom se traži akcija od gledatelja kako bi dokazali da zaista gledaju TV. Ako ta akcija (pritisak na jednu tipku na daljinskom ili nešto slično) izostane, onda će se stream prekinuti i reklame se više neće prikazivati, objavio je The Wall Street Journal.

 

.fb-background-color {
background: #ffffff !important;
}
.fb_iframe_widget_fluid_desktop iframe {
width: 100% !important;
}

Facebook Notice for EU!
You need to login to view and post FB Comments!

The post Istraživanje ukazalo na veliki problem oglašavanja na streaming servisima appeared first on Life.ba.

www.life.ba

DRUGI UPRAVO ČITAJU