back to top

Kako vam Viber može pomoći u poslovanju?

Oglašavanje preko društvenih mreža postalo je naširoko rasprostranjeno. Na Facebook-u, Twitter-u, Instagram-u.

Na ovim mestima možete postaviti svoj oglas ili reklamu. Međutim, šta je sa onlajn kanalima komunikacije, među kojima se nalazi i Viber? Pored toga što može služiti za postavljanje reklama, Viber može služiti i kao glavno sredstvo za održavanje kontakta sa potrošačima.

Kroz tekst ćemo se baviti razlozima zbog kojih je ovo dobra opcija u poslovanju, i zašto što pre i sami treba da ubacite usluge Vibera u svoj posao.

Veliki broj korisnika

Ono što je bitno za ovaj vid komunikacije jeste mogućnost da doprete do što više svojih mušterija i korisnika usluga. Stoga je potrebno odabrati platformu koja se dosta koristi.

Viber predstavlja veliku mrežu komunikacije širom sveta, u gotovo 200 zemalja sveta, a naročito u našoj državi i regionu. S obzirom na to da se Viber često koristi za komunikaciju na relaciji poslodavac – zaposleni, roditelji – deca, mladi – stari, može se reći da su zastupljene široke starosne granice među korisnicima.

To znači da od tinejdžera, pa sve do penzionera, postoje korisnici ovog vida komunikacije. To je dobro za vaše poslovanje, jer ćete na taj način biti dostupni svima, bez obzira na to kojim poslom se bavite i koji uzrast vam je potencijalna ciljna grupa.

Dodatno, prošlogodišnja istraživanja pokazala su da prosečan korisnik na Viber uđre preko 10 puta u toku dana, što aplikaciju čini veoma aktivnom.

Sigurnost na prvom mestu

Svakodnevno svedočimo slučajevima curenja poverljivih informacija koje su poslate putem društvenih mreža. Sigurnost korisnika interneta neretko može biti narušena, pa se o tome mora povesti računa.

Prema tome, potrebno je okrenuti se bezbednim kanalima komunikacije koji garantuju privatnost i čuvanje poverljivih podataka. Zbog toga, Viber je radio dosta na zaštiti svojih korisnika, pa su sve poruke koje razmenjujemo enkriptovane i sigurne.

U prilog tome govori i činjenica da su sve konverzacije toliko zaštićene, da ni sam server ne može da ima uvid u njih. To je naročito bitno ako se bavite poslom koji zahteva od vaših korisnika da vam daju lične podatke ili druge poverljive informacije.

Poruke koje sadrže tačne adrese, datume, brojeve računa i tako dalje, nikako neće naći put to trećeg korisnika, ukoliko vi ili onaj sa kim ste u komunikaciji to ne uradi. Zbog ovakvog tipa enkripcije i sigurnosti, korisnici će se osećati slobodno da sa vama stupe u kontakt preko Vibera i daju vam potrebne informacije.

Kako uključiti Viber u svoj biznis?

Viber oglasavanje veoma je jednostavan način komunikacije za obe strane, onoga ko nudi usluge i onoga ko ih koristi Pomoć u tome mogu vam pružiti kompanije koje se bave Viber oglašavanjem i marketingom. Na taj način imaćete nekoga ko vam pomaže u poslovanju, što je naročito bitno ukoliko se po prvi put susrećete sa Viber oglašavanjem. 

Kako Vam Viber Može Pomoći U Poslovanju?
Viber komunikacija

Jednosmerna i dvosmerna komunikacija

Možete birati način na koji ćete oglašavati svoj proizvod i biti u kontaktu sa svojim korisnicima. Dakle, možete izabrati da reklamiranje bazirate na jednosmernoj poruci. To znači da primaoci vaših poruka neće biti u mogućnosti da na istu i odgovore.

Kako Vam Viber Može Pomoći U Poslovanju?
Viber oglašavanje

To je naročito dobro i poželjno za sve one koji samo žele da oglase svoj proizvod preko Vibera. Do korisnika će stići poruka koju ste napisali, u kojoj će moći da dobiju osnovne informacije o onome što nudite, uz dodatak slika, linkova ili videa, u zavisnosti od toga kako svoju poruku koncipirate.

Sa druge strane, postoji i mogućnost komunikacije putem dvosmernih poruka. Samo ime kaže, one su namenjene za komunikaciju sa obe strane. Kada pošaljete korisniku poruku, on će moći da je pročita, ali i da vam na nju odgovori.

Ovaj tip komunikacije bitan je ukoliko želite da u posao uključite koriničku podršku, ili želite da dobijete direkno mišljenje od svojih korisnika. Na vama je da izaberete način oglašavanja koji najviše odgovara vašem poslu.

Viber je veoma brzo postao jedna od vodećih platformi za komunikaciju, pa zašto ne iskoristiti priliku da zajedno sa njom, raste i vaše poslovanje?

DRUGI UPRAVO ČITAJU