back to top

SEO agencija iz Ljubljane Vendi

SEO je umjetnost i znanost uvjeravanja pretraživača poput Googlea i Yahooa da preporuče tvoj sadržaj korisnicima kao najbolje rješenje za njihov problem. Ako želiš da tražilice nude tvoj sadržaj u rezultatima, morate uraditi tri stvari: Osiguraj da ove tražilice razumiju ko si i šta nudiš. Uvjeri ih da si najvjerodostojnija opcija za njihove korisnike. Neka tvoj sadržaj bude „isporučiv“.

Koliko visoko na ljestvici i koliko često se pojavljuješ temelji se na zaslugama; ovi gore motori će pokazati rezultate za koje smatraju da najbolje odgovaraju tvojim odnosno njihovim korisnicima. Ako vam je potrebna SEO agencija iz Ljubljane, kroz nastavak teksta vam donosimo odličnu agenciju.

Zašto je SEO važan?

Optimizacija pretraživača donosi ti najdragocjeniji promet (poznat i kao organski promet), koji je “besplatan” – kada tražilica prikazuje tvoj sadržaj svojim korisnicima u organskom dijelu SRP-a (stranica rezultata pretraživača), najbolja stvar je što to rangiranje ne plaćaš. Kada korisnik klikne na rezultat i posjeti tvoj web lokaciju, ne plaćaš Googleu za tu posjetu. I to ukratko opisuje za šta se koristi SEO. SEO agencija iz Ljubljane Vendi, može vam pomoći oko optimizacije.

Na tom istom SRP-u često postoje plaćeni postovi; prepoznatljivi su pomoću ikone “Oglas” s lijeve strane. Kada korisnik klikne na plaćeni post i posjeti web mjesto, oglašivač plaća tražilici za tu posjetu.

Dakle, za oglase plaćaš da budeš gornji, prednji i središnji, a s organskim rezultatima pretraživanja (“SEO rezultati”, ako želiš) ti si vrhunski, prednji i središnji zahvaljujući zaslugama i to je besplatno.

Velika prednost SEO prometa je u tome što je, ako je odabrana strategija optimizacije za pretraživače učinkovita (a u nastavku ćemo vidjeti kako to ostvariti), tada on neprestano „privlači“ besplatni promet.

Kako tražilice rade?

Glavni cilj tražilica je zadovoljiti svoje korisnike. Žele pružiti najbolje rezultate kada korisnik nešto traži. Kad neko koristi tražilicu, poput Googlea ili Yahooa, traži rješenje problema ili odgovor na dato pitanje. Ovi motori žele pružiti najkorisniji, najrelevantniji i najvjerodostojniji odgovor ili rješenje. SEO agencija iz Ljubljane Vendi će sve ove korake odraditi za vas i pronaći sve ključne riječi.

Seo Agencija Iz Ljubljane Vendi
SEO optimizacija

Ključne riječi

U SEO-u se često pozivamo na ‘ključne riječi’ – to pomalo zavarava. ‘Upiti za pretraživanje’ puno je bolji izraz. Ne gledamo pojedine riječi; gledamo kombinacije riječi koje izražavaju problem ili pitanje.

Ćak i kada korisnik pretražuje samo jednu riječ, i dalje izražava problem ili pitanje – jednostavno nije previše jasno, zato je „Upit ili upiti za pretraživanje“, znatno bolji izraz.

Upravo u tome ti može pomoći agencija Vendi, koja nudi usluge SEO optimizacije.

 Upravo SEO agencija iz Ljubljane nudi usluge optimizacije pretraživača (SEO) koje marketinška agencija nudi kako bi pomogla kompanija da poboljša web mjesto ili web stranicu tako da povećava kvalitetu i količinu organskog prometa s tražilica.

Zašto je SEO važan za marketing?

SEO je temeljni dio digitalnog marketinga jer ljudi svake godine izvrše bilijune pretraživanja, često s komercijalnom namjerom da pronađu informacije o proizvodima i uslugama. Pretraživanje je često primarni izvor digitalnog prometa za robne marke i nadopunjuje ostale marketinške kanale. Veća vidljivost i rangiranje više u rezultatima pretraživanja od konkurencije mogu imati materijalni utjecaj na tvoj brend. Dakle, jednačina je jednostavno, što me više ljudi vidi, veća je mogućnost da kupe moj brend.

 Sve naravno zavisi od kvaliteta sadržaja, stranice i web mjesta, no usluge SEO optimizacije moraju biti na nivou kroz dugoročni period da bi se vidjeli rezultati.

Google želi poslati svoje korisnike na web stranice koje pruža izvrsno korisničko iskustvo. Ocjenjivači pažljivo promatraju količinu i kvalitetu sadržaja, jednostavnost dizajna i navigaciju stranicom.

Ocjenjivači također identificiraju izričito loš sadržaj – označit će sadržaj koji je nekvalitetan ili nema vjerodostojnost ili ipak izravno zavarava. Google želi izuzeti ovu vrstu sadržaja jer ne pruža dobro korisničko iskustvo za njihove korisnike. Google radi za svoje korisnike, zato se potrudi i pruži najbolje usluge SEO optmizacije.

DRUGI UPRAVO ČITAJU