„Uradi sam“ – PR savjeti za male biznise

„Uradi sam“ – PR savjeti za male biznise

Ukoliko vodite mali biznis i nemate dovoljno finansija za angažiranje PR menadžera ili agencije, ne znači da sami ne možete uspostaviti harmoničan odnos s javnošću.

Kreiranje ugleda na tržištu na kojem posluje Vaša firma uveliko zavisi od autentičnosti onoga što nudite i što Vi zapravo jeste. Stoga, potrudite se da izdvojite svoje vrijeme za PR aktivnosti koje sami možete poduzeti i koje će Vam uštedjeti mnogo novca.

Ispričajte priču Vašeg brenda

Storytelling može osnažiti prisustvo Vašeg brenda i kreirati povjerenje kod potrošača na Vašem primarnom tržištu. Najlakši put kojim ćete doći do toga jeste kroz isticanje pozitivnih primjera odnosa Vaše firme sa njenim lojalnim kupcima ili klijentima. Pripovijedajte, hronološki ispričajte priču o nastanku i razvoju Vaše firme i iskustvima ljudi s njenim proizvodima ili uslugama.

Zamislite Vaš brend kao osobu, što je jedinstveniji i zanimljiviji to će više pažnje privlačiti na tržištu.

Držite korak sa aktuelnostima u Vašoj industriji

Čitajte o novostima u industriji u kojoj posluje Vaše preduzeće. Posjećujte seminare i simpozije na kojima možete steći nova znanja i vještine.

Pratite utjecajne ličnosti iz Vaše biznis sfere. To je danas prilično lahko, budući da mnogi menadžeri imaju profile na raznim društvenim mrežama na kojima dijele svoja iskustva. Možete koristiti stranice poput Ifttt.com kako biste pratili razne publikacije na internetu koje sadržavaju određene ključne pojmove. Što je još bolje, novosti iz Vaše industrije možete dobijati u inboks.

Umrežite se sa utjecajnim ljudima

Ukoliko ste načinili prvi korak, pratite utjecajne ljude u Vašoj biznis sferi, sljedeća stvar koju morate poduzeti je da se pokušate upoznati sa njima i poslovno se umrežiti. Naravno, na Vama je da pratite njihove aktivnosti kako biste našli povod za komunikaciju.

Društvene mreže su savršeno mjesto da ostavite komentar ili poruku. Umrežavanjem sa utjecajnim ljudima možete doći do poslovnog partnerstva koje može lansirati Vašu firmu i Vaš brend na viši nivo.

Komunicirajte objektivno i originalno

Prilikom predstavljanja Vaše firme i njenih proizvoda važno je da, uprkos svojoj želji za uspjehom, ostanete objektivni i prizemljeni. Ljude iritira pristup „mi smo najbolji, dođite kod nas“ firmi koje nemaju izgrađen kredibilitet i koje kopiraju slogane velikih kompanija.

Zapamtite da velike korporacija svaki dan potrošače bombarduju raznim sadržajima. Stoga, morate biti vrlo originalni da bi se u tom okeanu postova i reklama čuo Vaš glas. Učinite Vašu priču simpatičnom i kratkom, budite zanimljivi i korisni.

www.entrepreneur.com

O autoru

Srodni članci