PULSE – brend koji osvaja

PULSE – brend koji osvaja

Pravo majstorstvo je uspjeti održati dobar poslovni kontinuitet na tržištu koje nameće konstantnu borbu. Da je to tako potvrđuje uspješni brend (u oblasti ruksaka i asortimana školskog pribora) PULSE, koji je nastao početkom 2009. godine, ali ne kao ponuda jeftinih i proizvoda lošeg kvaliteta, već suprotno, kao ponuda proizvoda vrhunskog kvaliteta po prihvatljivim cijenama.

Njihov univerzalni recept je da osluškujete potrebe Vaših kupaca i da uvijek krenete od sebe jer Vi ste jedan od potrošača.

Kako su uspjeli za relativno kratak period da budu ispred svoje konkurencije, iz ove kompanije pojašnjavaju: „Razvojni tim PULSE je bio revoltiran “velikim brendovima” prisutnim na tržištu i njihovom strategijom obaranja kvaliteta, smanjenja asortimana, ali i povećanjem cena kao posledicu smanjene potrošnje i pada prodaje, pa je koncept PULSE proizvoda napravljen da garantuje kvalitet (garancija 2 godine na sve rančeve, torbe i pernice) i garantuje dobre cene (dosta niže cene od konkurencije za bolji kvalitet od konkurencije). Filozofija upotrebe kvalitetnijih proizvoda i korišćenje istih duži period, umesto kupovine jeftinijih proizvoda lošeg kvaliteta koji se brzo habaju i cepaju, je sve više i više prepoznata od strane krajnjih potrošača.“

Važno je naglasiti da PULSE daje 2 godine garancije na sve modele torbi. Proizvodnja je od provjerenih materijala bez PVC-a, tako da zadovoljavaju sve standarde EU (REACH). „Mnogi drugi proizvodi prisutni na tržištu su pravljeni od materijala koji sadrže PVC, a kada materijal u sebi sadrži PVC onda se mora prskati konzervansima, pa nakon takvog tretmana olovo koje sadrži PVC i konzervans šire neprijatan miris i nisu zdravstveno ispravni“, ističu iz kompanije PULSE.

 

 

Za izradu PULSE torbi koristi se materijal koji je vodootporan, višefleksibilan, višeizdržljiv, i dugotrajniji od većine drugih prisutnih na tržištu. Tehnologija proizvodnje materijala se zasniva na organskim jedinicama povezanim sa poliuretanskim jedinicama, tako da ovi materijali ne zahtijevaju konzerviranje. Torbe su ojačane specijalnim najlonskim koncem na svim mjestima koja trpe veliko opterećenje, a sve boje korištene za štampu su vrhunskog kvaliteta tako da ne blijede i teško ih je ogrebati.

Na naš upit gdje se vrši proizvodnja, ispred kompanije PULSE gospodin Miloš Dobrilović je istakao da se proizvodnja torbi obavlja u Kini, a školskog i kancelarijskog pribora u Kini, BiH, Srbiji i EU. Proizvodi brenda PULSE su dostupni u velikom broju država, a s obzirom na to da idu u korak sa tehnologijom, sve narudžbe je moguće vršiti online. Svoju ponudu planiraju proširiti i na tržište Kine gdje je i centralno skladište.

Interesantan je podatak da kompanija PULSE uspješno sarađuje i sa brendom Pilot, koji je svjetski lider u inovacijama u svojoj braši. Na tržištu Bosne i Hercegovine u prodaji su brend broj jedan. Ove godine Pilot proslavlja 100 godina od osnivanja i jedni su od rijetkih koji proizvode i kontrolišu kompletan sistem proizvodnje.

Šta je sve u PULSE ponudi i kako do proizvoda koji Vam se dopada, pogledajte OVDJE.

U narednom periodu od brenda PULSE možemo očekivati više „modnih kolekcija“, novih modela kako za djecu, tinejdžere tako i za sportiste i poslovne ljude. Usuditi se osluškivati puls tržišta i ponuditi kvalitetnije – to je cijena napretka.

 

L.Đ

O autoru

Srodni članci