PepsiCo na zapadnom Balkanu uvećao prihod za 96%

PepsiCo na zapadnom Balkanu uvećao prihod za 96%

Kompanija PepsiCo je nakon akvizicije Marbo Producta, tokom deset godina svog poslovanja na tržištu zapadnog Balkana, investirala u nove proizvodne linije, povećanje kapaciteta i proširenje portfolija, uslove rada i zaposlene, kao i platforme za zaštitu životne sredine.

Ukupan prihod od prodaje je uvećan za 96%, dok je izvoz ka zemljama EU povećan za 67%.

Na tržištima Srbije i Bosne i Hercegovine, PepsiCo se izdvojio kao jedan od najznačajnijih proizvođača slanih grickalica, a brendovi Chipsy, Clipsy, Pardon i Gud su postali dio globalnog PepsiCo portfolija.

Tokom prethodnih deset godina, PepsiCo je otkupom više od 400.000 tona krompira, od koga se proizvodi 100% brenda Chipsy i svjetski poznati brend Lay's, dao podsticaj domaćoj privredi i lokalnim proizvođačima. Implementiran je veliki broj inovacija u portfoliju lokalnih brendova, a u porodicu PepsiCo brendova na zapadnom Balkanu uvedeni su i globalni brendovi: ovsene pahuljice Quaker, kao i brend Lay's koji se u Magliću proizvodi i plasira na tržišta Slovenije, Hrvatske i širom regiona, saopštili su iz kompanije.

PepsiCo kroz svoje poslovanje u Srbiji i Bosni i Hercegovini danas zapošljava više od 1.300 ljudi, od čega su čak 48% žene u ukupnoj strukturi zaposlenih.

Proizvodnja se odvija u dvije fabrike – u Magliću i u Laktašima kod Banje Luke.

O autoru

Srodni članci