Drogerija “dm” slijedi Amazon: Kupovina i putem sistema za automatsko skeniranje

Drogerija “dm” slijedi Amazon: Kupovina i putem sistema za automatsko skeniranje

Njemački lanac drogerija DM želi snabdjeti svoje trgovine novim digitalnim značajkama. Tako će kupci uskoro moći da koristite mobilno samoskeniranje putem vlastitog smartphone uređaja. 

U njemačkim podružnicama već su testirane različite mogućnosti kako kupci mogu platiti kešom i beskontaktno. Novom aplikacijom kupci će moći da plate u trgovini istim postupkom koji je pohranjen u webshopu prodavca, izvijestio je Lebensmittelzeitung.

Preteča ovog koncepta je Amazon Go, Amazonov bezgotovinski supermarket. Ako želite kupiti u ovoj trgovini, morate imati profil na Amazonu i preuzeti aplikaciju Amazon Go. Od januara, prvi Amazon Go Store u Seattleu je otvoren za javnost (prije toga samo su zaposlenici mogli u njemu kupovati), a neki šefovi trgovačkih lanaca rade na sličnim sistemima.

U Švedskoj postoji supermarket bez novca od 2016. godine, a osoblje je u njemu potrebno samo da popuni policu.

DM kupci će, također, moći dobiti informacije o proizvodima – kao što su nutritivne vrijednosti i alergeni – putem uvećane realnosti. To je tehnologija za širenje percepcije stvarnosti, u kojoj su uključene digitalne informacije. Naprimjer, u trgovini namještajem mogu se predstaviti razni kauči na slici vlastite dnevne sobe. Tako se može razviti osjećaj da li se komad namještaja dobro uklapa u stan. Prema poslovnim insajderima, DM je uložio 175 miliona eura u digitalizaciju samo u Njemačkoj u prethodnoj godini.

Direktor DM-a Erich Harsch lansirao je moto za promjenu krajem 2017. godine, rekavši: “Digitalizacija je više od online trgovine”.

O autoru

Srodni članci