Appleov Siri digitalni asistent odličan poslovni alat

Appleov Siri digitalni asistent odličan poslovni alat

Appleov Siri digitalni asistent mogao bi uskoro učiniti odbijanje poziva lakšim tako što bi automatski onome ko zove bila poslana poruka zašto se osoba koju zove nije mogla javiti.

U privatnom životu možda tako nešto još uvijek ne može biti toliko korisno, no u poslovnom bi moglo biti.

Istina jeste, nešto slično postoji dugi niz godina, mogućnost slanja SMS poruke nakon neuzvraćenog poziva, no uz Siri bi sve išlo automatski, čak i ukoliko niste blizu mobilnog uređaja. Naime, Siri može prepoznati što korisnik radi već kroz nekoliko najobičnijih detalja kao situacija u kojoj je uređaj postavljen na “Ne smetaj” ili ako je u “Avionskom načinu rada”, ali i ako su uključene neke od aplikacija za rekreaciju.

Prepoznavanjem tih detalja, Siri odmah pozivatelju šalje poruku u kojoj kaže da se osoba koju zove nije mogla javiti jer se trenutno nalazi u određenoj situaciji koja ga u tome neomogućava pa će nazvati čim bude prilike. U poslovnom svijetu tako nešto od krucijalne je važnosti u nekim trenucima pa će iPhone korisnici svakako prigrliti novu Siri i možda automatski taj pametni telefon preporučiti nekome tko ga nema pa samim time nema ni sjajan novitet.

Naravno, treba znati da se u mogućnostima samog pametnog telefona, što se odnosi i na Siri, može namjestiti da poruka ne bude poslana u slučaju nejavljanja sve dok to korisnik ne odobri sam. Npr. nekad korisnik vidi poziv, kao kad vježba, pa ga ne može prihvatiti i potom Siri pita je li u redu poslati poruku vezanu za nemogućnost javljanja zbog vježbe te zatim čeka sve dok ne dobije odgovor.

Sjajna je to stvar i za CarPlay jer prilikom vožnje nije uvijek najsigurnije javiti se na telefon, pa će Siri obavijestiti pozivatelja i o takvoj situaciji. Dakle, Apple čini napredak gdje god stigne, a prepoznaje gdje ga treba načiniti zbog konstantnog praćenja zadovoljstva i želja svojih korisnika.

O autoru

Srodni članci