‘Zlatna džezva’ prva po lojalnosti potrošača

‘Zlatna džezva’ prva po lojalnosti potrošača

“Zlatna džezva” je prva po lojalnosti potrošača u Bosni i Hercegovini kada je riječ o kategoriji tradicionalnih kafa, pokazalo je istraživanje koje je provela agencija za istraživanje tržišta Ipsos.

Rezultati istraživanja prezentirani su u okviru konferencije “Talk in Business” magazina InStore, prvog regionalnog mjesečnog trgovačkog magazina, specijaliziranog za trgovinu robom široke potrošnje.

Istraživanje je sprovedeno za kategoriju “topli napici u BiH, s fokusom na kafu”, na uzorku od 1.000 ispitanika na teritoriji cijele BiH.

“Tri godine “Zlatna džezva” je u samom vrhu u svojoj kategoriji kada je riječ o indikatoru kao što je lojalnost kupaca. Drago nam je što su kupci i potrošači prepoznali kompetentnost za pravu bosansku kafu”, saopšteno je iz kompanije Vispak d.d. Visoko.

“Zlatna džezva” se proizvodi od biranih zrna, posebno odabranih sorti prilagođenih ukusu i mirisu tradicije spremanja bosanske kafe.

Ovaj proizvod se izvozi na tržište 28 zemalja svijeta, a ove godine nabavljena je i tehnologija kojom su uduplani kapaciteti za proizvodnju.

Fena/A.Š.

O autoru

Srodni članci