Veliki iskorak Atlantic Grupe: Počela proizvodnja Argete u SAD-u

Veliki iskorak Atlantic Grupe: Počela proizvodnja Argete u SAD-u

Atlantic Grupa je pokrenula proizvodnju namaza Argete u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD) te u prvoj godini očekuje tri miliona dolara prihoda od prodaje, izvijestio je Atlantic u četvrtak.

“Nakon uspješnih priprema juče je pokrenuta proizvodnja delikatesnog namaza Argeta u mjestu Harrisburg u saveznoj državi Pennsylvania, a u prvoj godini očekuje se prihod od prodaje od tri miliona dolara”, ističe se u saopštenju Atlantic Grupe.

Argeta će se, kako se navodi, u skladu sa strogim kriterijima sljedivosti uz vrhunsku tehnologiju usavršenu u dvjema regionalnim tvornicama – slovenskoj Izoli i Hadžićima u BiH proizvoditi ekskluzivno za sjevernoameričko tržište u saradnji s američkim kompanijom Brother&Sister u Harrisburgu.

Iz Atlantica napominju kako tokom novembra i decembra u saradnji s lokalnim distribucijskim partnerima kreće intenzivna distribucija Argete na gotovo dvije hiljade prodajnih mjesta u SAD-u i Kanadi, praćena ubrzo snažnom promocijskom kampanjom, najprije na prodajnim mjestima i u digitalnim medijima.

Glavni direktor Strateškog poslovnog područja Delikatesni namazi Atlantic Grupe Enzo Smrekar objasnio je kako je riječ o značajnom iskoraku brenda koji je jedan od najpotentnijih ambasadora Atlanticove strategije internacionalizacije, ne samo u Europi nego i u prekomorskim zemljama.

“Nećemo pretjerati ako kažemo da je Argeta najveći brend paštete na svijetu jer se među mnogobrojnim robnim markama pašteta, pojedinačno gledano, upravo Argete proda najviše”, kazao je Smrekar.

“Kao jedan od nositelja procesa internacionalizacije u cijeloj Atlantic Grupi, odlučili smo se za hrabru i ambicioznu, ali dobro planiranu i realnu strategiju širenja i izvan Evrope, gdje smo se već uspješno etablirali”, istakao je Smrekar te naveo kako u Austriji Argeta već ima više od 37 posto tržišta, u Švicarskoj skoro 30 posto, dok u Njemačkoj i Švedskoj napreduju od stabilnih deset posto tržišta.

“Sada otvaramo vrata američkog tržišta, s velikim potencijalom koji ćemo znati iskoristiti”, rekao je Smrekar, prenosi Poslovni dnevnik.

 

Agencije/L.Đ

O autoru

Srodni članci