Uspješno unovčena ideja – Kuće prirode d.o.o.

Uspješno unovčena ideja – Kuće prirode d.o.o.

U Bosni i Hercegovini mnogi posjeduju voćnjake sa kojima ne znaju šta da rade niti kako da pokrenu proizvodnju, a dodatni problem su i državne zavrzlame. Rijetki se opredjeljuju da pokrenu biznis u vlastitoj režiji, jer prvo što ih čeka jesu komplikovane procedure, visoki porezi kao i prevelika ponuda istih proizvoda.

Kako iskoristiti raspoloživa sredstva koja imate i transformisati ih u profitabilan posao? To pitanje mnogi u našoj državi često postavljaju jer se ne usuđuju upustiti u istraživanje vlastitih poslovnih mogućnosti. Pored toga ulaganja su velika, a dobit je upitna.

Za Poslovni svijet direktor Kuće prirode d.o.o. dipl. ing. Ahmet Sejdić ispričao je šta je bilo presudno u pokretanju vlastite proizvodnje: “Bio sam ogorčen kada sam se upoznao od čega se sve prave sokovi i razni osvježavajući napici. Jednostavno sam želio da napravim nešto zdravo za svoju porodicu i da na tržište plasiram kako bi građani u BiH imali priliku da kupe zaista sok koji je napravljen od voća i povrća, a ne od hemijskih preparata odnosno biljnih ekstrakata.“

Kuća prirode d.o.o. proizvodi dva brenda – CAR prirode i AS. 

car prirode

Na naš upit gdje se bilježi bolja prodaja proizvoda gospodin Sejdić je istakao da se program AS bolje prodaje jer je dostupan u svim trgovinama u BiH, nego CAR prirode koji je dostupan u apotekama.

“Da sam prezadovoljan – nisam, ali mi je jasan i razlog, a to je da je kupovna moć – odnosno standard je u BiH vrlo nizak. Poslovanje upravo širim pakovanjem cijeđenih sokova od 0,2 litra za ugostiteljske objekte i nove linije proizvoda “DOMAĆE” po tržnim centrima koji nisu napravljeni iz cijeđenog voća već od 100 posto prirodnog voćnog koncentrata bez udjela hemijskih supstanci i bez šećera.

Sokovi se pripremaju od odabranih sorti voća iz domaćih voćnjaka koji su u vlasništvu gospodina Sejdića, a s obzirom na to da je proizvodnja velika , jedan dio voća se dodatno kupuje. Princip proizvodnje podrazumijeva cijeđenje zdravog zrelog voća bez dodataka koncentrata, konzervansa, šećera, saharina i vode, nakon čega se vrši pasterizacija kako bi se sačuvala sva hranjiva i ljekovita svojstva, potom punjenje ambalaže, etiketiranje i pakovanje u kartonske kutije.

Sokovi imaju blagotvorna i ljekovita svojstva, preporučuju se djeci i trudnicama, kao i svima koji drže do svog zdravlja. Asortiman obuhvata preko 20 vrsta sokova koji su dostupni na teritoriji BiH.

U ovu poslovnu priču uključeno je 20 ljudi koji žive od svoga rada i primjer su da se može profitirati od svoga rada u Bosni i Hercegovini.

Gospodin Ahmet Sejdić ima i savjet za sve one koji žele uspjeti u svom poslovanju: “Mislim da treba biti samo hrabar i raditi 12 – 14 sati dnevno, bar prve 2 – 3 godine, zaboraviti vikende i godišnje odmore.

Poslovni počeci mogu da budu teški i neizvjesni, ali jedno je sigurno – ako imate ideju za posao, nemojte odustajati! Istražujte, analizirajte, planirajte, osluškujte potencijalne kupce i njihove želje. Ko zna, možda baš Vaš proizvod jednog dana bude na policama marketa.

O autoru

Novinar portala Poslovnisvijet.ba

Srodni članci