Uber mijenja model naplate do kraja godine

Uber mijenja model naplate do kraja godine

Nova usluga je tek uvod u jednu od najznačajnijih inovacija koje kompanija planira napraviti u svom poslovanju, i to globalno. U septembru Uber kreće u izmjenu modela naplate vožnji.

Uber je u Varšavi lansirao uslugu prijevoza helikopterom na zahtjev. Za 35 kuna pomoću usluge uberCHOPPER može se napraviti krug iznad grada. No, usluga će biti dostupna svega sedam dana tokom kojih će obići sedam gradova u Poljskoj. U Hrvatskoj se zasad ne planira. Nova usluga je tek uvod u jednu od najznačajnijih inovacija koje kompanija planira napraviti u svom poslovanju, i to globalno.

U septembru Uber kreće u izmjenu modela naplate vožnji. Umjesto procjene od – do ponudit će jednu, konačnu cijenu vožnje do lokacije koju je korisnik unaprijed odredio. Novi model s fiksnom cijenom trebao bi postati dostupan i u Hrvatskoj do kraja godine.

Kacper Winiarczyk, direktor Ubera za Poljsku, kaže da je cilj privući nove korisnike koji nisu naviknuti na ekonomiju dijeljenja i dinamčno određivanje cijena.

“Kad koristite prijevoz između gradova onda znate koliko će vas vožnja doći unaprijed. Upravo to sada želimo dovesti u prijevoz unutar grada, a ako je to moguće, a kao što vidite na primjeru uberCHOPPER-a da je to ostvarivo za nešto toliko složeno kao što je let helikopterom, onda je to moguće i u kod prijevoza automobilom”, kaže Winiarczyk.

Dodaje da su svjesni da je cijena jedan od ključnih razloga zbog kojeg korisnici koriste Uber. Novi način naplate je rezultat velike baze podataka o vožnjama, izrade vlastitih, mnogo preciznijih digitalnih karata, te upotrebe umjetne inteligencije. Winiarczyk pojašnjava da je njihov sistem sada sposoban procijeniti tačnu konačnu cijenu vožnje do unaprijed određene lokacije s tačnosti od 80 do 90 posto.

“Novi sistem naplate će poboljašati korisničko iskustvo postojećim i novim korisnicima jer će unaprijed znati cijenu vožnje. S druge strane, za vozače sve ostaje isto i ukoliko su zbog nepredviđenih okolnosti izgubili više vremena ili prešli više kilometara tu razliku pokrit će im Uber”, kaže Winiarczyk.

Tehnički, pojašnjava, ova usluga je iznimno zahtjevna. Prije svega zato što su mnoge digitalne karte gradova po svijetu vrlo neprecizne. To se posebno odnosi i na Hrvatsku, gdje je bilo slučajeva da Uberovi vozači pouzdajući se samo u njihovu navigaciju ne pogode tačnu lokaciju. Zato je kompanija dosta uložila u razvoj vlastitih karata. Navodno, u Hrvatskoj na tome potiho radi već dvije godine.

“Zbog svega toga ovo će biti inicijalno ponuđena opcija pri naplati, ali korisnici će i dalje moći koristiti i postojeći model naplate”, zaključuje Winiarczyk.

Agencije/A.Š.

O autoru

Srodni članci