Aktuelno:
Thara Koncept – italijanski materijal, bosansko umijeće!

Thara Koncept – italijanski materijal, bosansko umijeće!

Bosanski brend Thara Koncept svoj projekat započinje u Zagrebu davne 1996. godine, a danas uspješno distribuira svoje proizvode na tržište Amerike i Kuvajta.

Kako je sve počelo za Poslovni svijet ispričala je Esmera Kandić:

„Željeli smo stvoriti odjevne komade koji su u isto vrijeme avangardni ali nosivi, kao dva kontrastna pola, spojivo sa nespojivim, odjeću koja osim što rješava vječitu jutarnju dilemu: “Što odjenuti?” daje jedan osjećaj lakoće nošenja i postojanja, jedan filozofski pristup sakrivanja/otkrivanja, udobnosti i konstrukcije, zanimljivog ali u isto vrijeme uniformiranog. Preseljenjem u Sarajevo 2009. godine, pokrenuli smo proizvodnju u Gračanici, okupivši žene koje su se u tim poslijeratnim godinama borile za opstanak. Thara i danas ima jasne poslovne postulate gdje svaka akcija i poslovna odluka mora benificirati zaposlenima i zajednici u kojoj djeluje. Danas imamo tri proizvodnje, maloprodaju u Thara Konceptu u ul. Vladislava Skarića 8, te imamo partnere sa kojima nastupamo na američkom i kuvajtskom tržištu.“

Kompletna kolekcija se dizajnira, kroji i šije u Gračanici. Thara je porodična firma gdje svako daje svoj maksimum. Finalni proizvod je rezultat truda svih uključenih – od dizajnera, krojačica do prodavačica.

7

„Baš zbog male operacije i iskrene i učestale komunikacije svih zaposlenih, proizvod može biti konkurentan na današnjem zasićenom tržištu. U cijelom timu je 30-tak zaposlenih, svaki zaposleni se smatra jednakim članom Thara familije. Svaki proizvod, ideja, event je rezultat timskog rada čija je misija vodilja zadovoljstvo kupca“, ističe Kandić.

Interesovalo nas je koje materijale koriste i gdje ih nabavljaju, a iz Thara Koncepta pojašnjavaju:

„Materijale nabavljamo u Italiji i u pitanju su brendirani i visokokvalitetni materijali (više vrsta pamuka, kašmir, viskoza, lan i mnogi drugi) koji svojom kvalitetom upotpunjavaju naše kreacije i stvaraju poseban osjećaj za onoga ko nosi naše odjevne predmete. Cilj našeg rada je da zadovoljimo potrebe naših kupaca i da svaki komad odjeće bude kao da je dizajniran za njih. Modeli su takvi da sa lakoćom pristaju svakom obliku tijela i prilagođavaju se stilskom izražaju osobe koja ih nosi.“

thara

Da biste uspjeli u bilo kojem poslu, morate dati svoj maksimum, a trud će zasigurno uroditi plodom.

„Thara je mlada i mala operacija kojoj cilj nikada nije bio profit. Odrasla sam u obitelji iznimno jakih i sposobnih žena i iz prve ruke mogu posvjedočiti o jačini i neslomljivosti ženskog duha i što sve žene mogu postići kada imaju podršku svojih familija i poslodavaca. Thara prvenstveno želi omogućiti svim svojim zaposlenima sretan i uspješan život, te svojim kupcima pruziti osjećaj zadovoljstva kada nose naše haljine. Prodaja je samo jedan od trenutaka u lancu stvari koji se dešavaju u Thari, naravno da bez nje ne bismo dugo opstali, ali ideja je da svi budu sretni i dubinski zadovoljni u svakom aspektu, od krojača do kupca i da će naposljetku uslijediti i prodaja.

Rast Thare kroz godine je isključivo organski i čak bi se moglo reći jako spor, odbijali smo razne ponude za širenjem i suradnjom, baš iz razloga zaštite naših zaposlenika i očuvanjem istinskih ideja i ideala sa kojima smo započeli“, tvrdi Esmera Kandić.

Ako ukucate www.tharakoncept.com, primijetit ćete da je stranica na engleskom jeziku. Interesovalo nas je da li su ovi bosanski proizvodi isključivo za strano tržište, a Kandić pojašnjava:

„Stranica je rezulat višemjesečnog rada kako nas iz Thare tako i ekipe iz Paradox studija. Zbog velike zainteresiranosti naših kupaca iz inostranstva, kako bismo im olakšali kupovinu, napravili smo web-stranicu koja im pruža uvid u kompletan naš asortiman. Za sva pitanja naš tim je na raspolaganju 24h putem chata na web-stranici te smo, također, dostupni za sve upite putem Instagrama, Vibera i Facebooka. Kada su kupci kod nas u Thara Konceptu, želimo da im kupovina kod nas predstavlja istinsko i dubinsko zadovoljstvo, jer mi uistinu uživamo u radu sa našim kupcima i cilj nam je da oni budu sretni i zadovoljni, te emocije pokušavamo prenijeti i na web-stranicu. Kako se radi o početku, nadam se da ćemo i uspjeti.“

Thara Koncept je jedna od mnogih uspješnih poslovnih bh. priča koja je dokazala da se naporan rad i trud uvijek na kraju isplati.

 

L.Đ

O autoru

Srodni članci