Teškoćama Adria Airwaysa nema kraja, sada prodali i vlastiti robni znak

Teškoćama Adria Airwaysa nema kraja, sada prodali i vlastiti robni znak

Nakon što je Slovenski državni holding prošle godine prodao Adria Airways za 100.000 eura i dokapitalizirao ga sa nešto više od tri miliona eura, aviokompanija i dalje ima problema, izvještava RTV Slovenije.

Njemački 4K Invest, koji očigledno ne pronalazi pravu strategiju kojom bi preokrenuo smjer poslovanja u kompaniji, prodao je jedno od posljednjih Adrijinih dobara – svoj brend. Ovim je dobio nešto novca i vremena.

Adria je pretprošlu godinu završila sa neto gubitkom od devet miliona eura, a prošle godine sa više od tri miliona eura neto dobiti. Ali, to nije rezultat značajnijeg poslovanja, već prodaje brenda, za koji će kupac godišnje plaćati stotine hiljada eura licence godišnje.

Ko je kupac trgovačkog znaka nije poznato jer Adria ne odgovara na pitanja o tome.

 

Agencije/L.Đ

O autoru

Srodni članci